    From: sundayman <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: szczyty głupoty
    Date: Fri, 16 Apr 2021 00:02:50 +0200

    > TG 70 wymieniałem jako wymiana handlowa na kolejki PIKO i całe stacje
    > miałem na planszy :)

    Kiedyś z kolegą pojechałem do Warszawy do Bomisu w okolicach Pałacu
    Kultury. Jakoś w latach 80-tych.
    Idziemy i patrzymy - a tam cała paczka ruskich tranzystorów ( takich
    wielkości BC211 mniej więcej ) w cenie kilku zł. Pomylili się czy co ?
    W każdym razie nakupiliśmy tych tranzystorów od cholery i trochę.
    Słabe były ale jakoś się tam nadawały do czegoś.

    > Kiedyś postanowiłem zrobić lampę łukową

    Też miałem to w planach, ale jakoś nie wyszło...

    Z tematów pobocznych - jakoś też w latach 80-tych robiliśmy z kolegą
    pierwsze płytki. Do trawienia używaliśmy chyba kwasu solnego z
    perhydrolem ? Coś takiego.

    Trawiło to jak wściekłe. Aż się grzało wszystko.
    Któregoś razu trzeba było płyn spuścić za pomocą wężyka więc kolega
    "zassał". Miał zamiast tylko leciutko zassać no ale nie udało się.
    Na szczęście nic mu nie wypaliło ale zęby miał idealnie białe :)

    Ogólnie jak tak czytam co piszecie, to chyba warto by książkę wydać z
    takimi historiami. Bo pouczające i udowadniające, że anioły stróże muszą
    istnieć.