  • Data: 2021-04-16 00:45:25
    Temat: Re: szczyty głupoty
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.04.2021 o 00:35, Michal Jankowski pisze:

    > No wiadomo, że nie zabija tych parę woltów między plusem a minusem
    > ładowarki, tylko gdzieś tam się 230V przebiło. Tak mi się napisało.

    Niekoniecznie. to zależy od skurczu/rozkurczu. Mam rozkurcz. Kiedyś
    próbowałem przeciąć kabelek telefoniczny na polu (50V) i 20 razy
    szukałem ucinaczek w promieniu 20m bo za każdym razem bezwiednie je
    wyrzucałem jak mnie kopało podczas deszczu.

    > Zresztą miałem kiedyś w ręku jakiś bezmarkowy chiński badziew, co jak
    > się podłączyło odbiornik do ładowania, to brany do ręki lekko kopał. Na
    > wszelki wypadek nie uziemiałem się drugą ręką a badziew poszedł do kubła.

    To po co się uziemiałeś? :) Ja na końcu założyłem sobie worek foliowy na
    dłonie i przeciąłem w/w wspomniany kabel.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>