  • Data: 2021-04-16 00:40:34
    Temat: Re: szczyty głupoty
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.04.2021 o 00:02, sundayman pisze:

    > Kiedyś z kolegą pojechałem do Warszawy do Bomisu w okolicach Pałacu
    > Kultury. Jakoś w latach 80-tych.
    > Idziemy i patrzymy - a tam cała paczka ruskich tranzystorów ( takich
    > wielkości BC211 mniej więcej ) w cenie kilku zł. Pomylili się czy co ?
    > W każdym razie nakupiliśmy tych tranzystorów od cholery i trochę.
    > Słabe były ale jakoś się tam nadawały do czegoś.

    > Też miałem to w planach, ale jakoś nie wyszło...
    >
    > Z tematów pobocznych - jakoś też w latach 80-tych robiliśmy z kolegą
    > pierwsze płytki. Do trawienia używaliśmy chyba kwasu solnego z
    > perhydrolem ? Coś takiego.

> [...]

    Kiedyś namierzyłem ruskie tranzystory KT do wcz, które nadawały się
    idealnie na tworzenie dopałek do CB i wyłaziło nawet <1000W mocy co
    powodowało pad TV w promieniu 500m od nadajnika. Takie różowe "motylki"
    ze złoconymi końcówkami. W przypadku jazdy samochodem z CB, harmoniczne
    potrafiły odpalić alarmy w samochodach na parkingu w ilości <100 szt
    więc wyło zawzięcie :) Matko, ile było kwików radochy, kiedy ustawiłeś
    się nad jakimś TV maniakiem i odpalałeś nośną a on pizgał w TV pięścią i
    widziałeś to przez jego okno jak napierdala :D Plaga straszliwa w ogóle
    jadąc przez miasto a wkurwieni taryfiarze skrośnymi (bo im wycinało)
    gonili Cię przez pół wlkp :D
    Srogie to było. Pamiętam jak ustawiłem się przypadkiem kiedyś koło
    koscioła w niedzielę i zaindukowałem się amplitudą w głośnikach podczas
    podniesienia z kurwami na ustach. We wstecznym lusterku dojrzałem szybko
    zbliżających się tubylców bez uśmiechu na twarzy i wypaliłem 2 srogie
    ślady z mojego Passata, żeby się oddalić na bezpieczną odległość, celem
    uratowania gabloty :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>