-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: szczypce do pierscieni tlokowych - jak uzywac ?
Date: Fri, 21 Oct 2011 09:05:04 +0000 (UTC)
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 26
Message-ID: <j7rcjv$pdp$1@inews.gazeta.pl>
References: <3...@v...googlegroups.com>
<s...@d...wkurw.org>
<j7kko0$esm$1@inews.gazeta.pl> <s...@d...wkurw.org>
<2...@y...googlegroups.com>
<4e9e9d61$0$5803$65785112@news.neostrada.pl>
<4e9ea350$0$5802$65785112@news.neostrada.pl>
<j7mfu9$td3$1@mx1.internetia.pl>
<2...@y...googlegroups.com>
<j7mqt6$s2n$23@node2.news.atman.pl> <j7ngkf$j8m$1@inews.gazeta.pl>
<j7nqo8$att$1@inews.gazeta.pl>
<4e9fc661$0$8443$65785112@news.neostrada.pl>
<j7p03h$7m0$1@inews.gazeta.pl>
<4ea00d78$0$5804$65785112@news.neostrada.pl>
<j7q618$kf$1@inews.gazeta.pl> <j7q7qt$4hp$1@inews.gazeta.pl>
<j7qabc$a58$1@inews.gazeta.pl>
<4ea10ede$0$2203$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: localhost
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1319187904 26041 172.20.26.236 (21 Oct 2011 09:05:04 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 21 Oct 2011 09:05:04 +0000 (UTC)
X-User: sok_marchwiowy
X-Forwarded-For: 46.112.213.56
X-Remote-IP: localhost
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2408094
[ ukryj nagłówki ]Ukaniu <l...@g...pl> napisał(a):
>
> Użytkownik "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
> wiadomości news:j7qabc$a58$1@inews.gazeta.pl...
> > Masz rację. Z koniem kopał się nie będę. Pył. Dobrze że zajadów nie mam bo
> > by
> > mnie bardzo bolało.
>
> Oj tam nie chowaj ogona tylko udowodnij, że nie mam racji.
> Zauważyłeś, że ja nie napisałem gdziekolwiek że piszesz bzdury do kwadratu?
> Ty tak napisałeś ale nie udowodniłeś nic, prócz wspomnianych osobistych
> wycieczek i opisu stanu swoich ust.
>
Napisałem że masz rację. Nie wystarcza to policz ile za każdym ruchem tłoka
góra dół ubywa materiału z pierścieni i cylindra przy założeniu że silnik do
remontu ma zrobić 200 tysięcy. Ubytek cylindra 0,1 na stronę. Przez pierwszą
godzinę możesz przyjąć że zużycie jest 100 razy szybsze. Pył okaże się atomami
a tych żaden filtr nie zatrzyma. Ciekawe czy w tych książkach znalazłeś
informacje że w pracującym silniku spalinowym jeśli jest zachowane smarowanie
to żaden element nie ma bezpośredniego kontaktu z innym elementem
współpracującym. Jedynie zawory w miejscach przylegania do gniazd pracują na
sucho.Ale tam jak na razie nie da się inaczej.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Następne wpisy z tego wątku
- 21.10.11 11:55 Ukaniu
- 24.10.11 14:56 4CX250
- 25.10.11 11:51 Jakub Witkowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
- Re: Diesel spłonął :-)
- Dlaczego pratkowcy szukają hoteli na trasie?
- Dzień jak codzień
- Holowanie
- Kopidół
- Pierwsze Twizy :D
- Kolejny pożar
- Walka o prad :D
- jakie klocki do elektryka?
- Czym jeździ Myjk
Najnowsze wątki
- 2024-11-02 piszę list do św Mikołaja
- 2024-11-01 karta SIM nie działa w konkretnym smartfonie.
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-11-01 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-11-01 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-11-01 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-01 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-11-01 Warszawa => Dynamics 365 CRM Developer <=
- 2024-11-01 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-11-01 Chrzanów => Specjalista ds. PR Produktowego <=
- 2024-11-01 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-01 Łódź => Frontend Engineer (Three.js) <=
- 2024-11-01 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-11-01 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=