  • Data: 2009-07-13 08:09:44
    Temat: Re: system 4/3 a lustrzanka
    Od: Kowalski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Lip, 07:55, dominik <n...@d...kei.pl> wrote:

    > Wszystko to brzmi fajnie i byłoby super, gdyby nie problemy
    > jakie z tego czasem wynikają - np. ostatnia kwestia LV - jak obiektyw nie
    > przewidywał tego to takiej funkcjonalności nie będzie robił, chociaż żaden
    > inny producent nawet z najstarszymi szkłami nie robi takich numerów.

    Jak zwykle, im więcej piszesz tym durniej piszesz Dominiczku.
    Wykazujesz przy tym swoją mega ignorancję.

    Zuiko 14-54mm wersja I nie powinna działać w trybie z AF Kontrast, a z
    E-P1 działa. To taka dygresja.

    Natomiast jeśli chodzi o sedno sprawy, to aby AF kontast był
    wystarczająco szybki, obiektyw musi być obdażony pewną
    funkcjonalnością. W stosunku do niektórych starszych szkieł z 4/3
    wystarczy upgrade firmaware, co z resztą Olympus zapowiada.

    W nowych szkłach m4/3 dedykowanych do AF kontrast aplikowana jest nowa
    funkcjonalność. Wystarczy spojrzeć na Panasonica G1, GH1 aby
    stwiedzić, że ten patent pozwala osiągać szybkość AF porównywalny z
    szybkością AF w lustrzankach.

    Reszty nie chce mi się komentować bo to potok bzdur.