  • Data: 2009-07-13 14:30:33
    Temat: Re: system 4/3 a lustrzanka
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marx" napisał

    > hehe dokladnie
    > mam go w KF, ale niestety wciaz wylazi :(

    Sorry, moja wina, ostatni raz, więcej nie będę.

    > a przy okazji - czy jest aparat 4/3 z innymi proporcjami przetwornika niz
    > 4:3?

    Oczywiście, że nie ma.
    Wszystko od E-1 ma sensor 18.00 x 13.50 mm, ale smerf Mądrala będzie
    gardłował że nie musi być 4/3.
    No pewnie, że nie musi, mogą być proporcje 1/1 albo dowolne ale jakoś ich
    nie ma.
    Od poczatku w obrysie 4/3" przyjęto proporcje 4:3 i koniec. Tutaj akurat
    pięknie jedno z drugim się pokrywa i komu i do czego potrzebne są te
    pierdoły; nie dość, że w calach to jeszcze w standardzie lamp z lat 50.
    ubiegłego wieku ; )))) ?
    No chyba żeby zaistnieć, pouczyć jak smerf Mądrala, niczego nie wnosząc.

    adam