  • Data: 2009-12-16 13:20:47
    Temat: Re: superheterodyna AM na tranzystorach
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Kurczyk pisze:

    > No właśnie od tego trzeba zacząć :-) Jedna lampka i słuchawki. Potem
    > dorzuć stopień m.cz. i już radyjko będzie sympatycznie brzęczało
    > wieczorkiem na mały głośniczek :-)
    >
    > W razie problemów służę pomocą.

    Hmm... A co do stopnia m.cz. to nie orientujesz się może czy istnieje
    jakaś relatywnie dostępna pentoda głośnikowa lub nawet triodo-pentoda
    (trioda na preamp) o podobnych wymogach co do zasilania (słowem: o
    możliwości zasilania bateryjnego) do 1T4T albo tej subminiaturowej pentody?

    Potem ewentualnie zawsze można by jeszcze udoskonalić odbiorniczek
    dodając kolejną 1T4T przed detektorem siatkowym, jako wzmacniacz w.cz.

    No i jeśli eksperyment się powiedzie będę mógł się zabrać za wspomniany
    we wcześniejszym temacie odbiornik reakcyjny zasilany z sieci, na EF22 +
    EBL21 z mojego zbioru lamp. Ewentualnie skróconą superheterodynę. ;)