  • 1. Data: 2011-06-05 17:57:20
    Temat: sucho w baku i pytanie do praktyków - holowanie
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    zdarzyło sie , myślalem że dolece odpuszczajac wsiowe CPN-y przed samym
    wlotem do wrocka brakło paliwa
    najblizszy 5km za mna , reszta 3km przedemną , poratował mnie gośc na
    kladzie z karnistrem i 5l bęzyny - chwala mu za to , bo nie usmiechało mi
    się popychac w 30oC ćwierć tonowe moto .

    Mam pytanko czy zdazyło wam sie w podobnej sytuacji ( brak paliwa , awaria
    moto ) być holowanym - ciągnietym ? przez innego motocykliste , samochód ,
    jak ? czym ? gdzie sie zaczepić ? domyślam sie ze linki nie wozicie z sobą
    :)

  • 2. Data: 2011-06-05 18:09:44
    Temat: Re: sucho w baku i pytanie do praktyków - holowanie
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL> napisał w wiadomości
> [...]
    > jak ? czym ? gdzie sie zaczepić ? domyślam sie ze linki nie wozicie z sobą

    zaczepiałem w okolicach lag, starałem sie symetrycznie ale i tak nieprzeciętne
    wrażenia są :-) Leszczom nie polecam dac sie holować.

    b.

  • 3. Data: 2011-06-05 18:11:49
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    > jak ? czym ? gdzie sie zaczepić ? domyślam sie ze linki nie wozicie z sobą

    zaczepiałem w okolicach lag, starałem sie symetrycznie ale i tak
    nieprzeciętne wrażenia są :-) Leszczom nie polecam dac sie holować.

    na stałe sie dowiazałeś ? czym ? linką do holwoania - wozisz ją z sobą czy
    inny patent

  • 4. Data: 2011-06-05 18:21:44
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    > na stałe sie dowiazałeś ? czym ? linką do holwoania - wozisz ją z sobą czy
    > inny patent

    to było daaaaawno :-))) ale chyba mogłem ją jakos zwolnić... Linki nigdy nie
    woziłem, to było holowanie z okazji awarii jakiejs. Ze szczegółów to pamietam strzały
    w kierownice cos jak shimmy gdy holownik zmieniał bieg i szarpał.

    b.

  • 5. Data: 2011-06-05 18:22:18
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "NESSO" napisał w wiadomości grup

[...]

    ===========

    Absolutnie nie wolno dać się holować. Jest jednak jeden sposób.

    Drugi motocykl podjeżdża za Ciebie, Ty rozkładasz podnóżek pasażera, tamten
    nogą się o niego zapiera i powoli ruszacie. Jesteś pchany przez drugi
    motocykl. Tak uczą w internecie.

  • 6. Data: 2011-06-05 18:24:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 05 Jun 2011 19:57:20 +0200 osobnik zwany NESSO
    wystukał:

    > zdarzy?o sie , my?lalem ?e dolece odpuszczajac wsiowe CPN-y przed samym
    > wlotem do wrocka brak?o paliwa
    > najblizszy 5km za mna , reszta 3km przedemn? , poratowa? mnie go?c na
    > kladzie z karnistrem i 5l bezyny - chwala mu za to , bo nie usmiecha?o
    > mi sie popychac w 30oC aewierae tonowe moto .
    >
    > Mam pytanko czy zdazy?o wam sie w podobnej sytuacji ( brak paliwa ,
    > awaria moto ) byae holowanym - ci?gnietym ? przez innego motocykliste ,
    > samochód , jak ? czym ? gdzie sie zaczepiae ? domy?lam sie ze linki nie
    > wozicie z sob? :)

    linkę prrzepuszczasz jak najbliżej osi motocykla i do jednej z manetek.
    NIE przywiązuj do niczego. Łapiesz ją ręką do manetki tak, zebyś mógł w
    każdej chwili puścić a linka mogła się błyskawicznie wysunąć.

    Generalnie ćwiczenie ekstremalne. Po 20 km bycia holowanym ręce i barki
    bolały mnie prxzez tydzień :) Kolega z motocykla holującego też miał
    ciepło a staraliśmy się unikać wszystkich możliwych skrętów.

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 7. Data: 2011-06-05 18:30:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 05 Jun 2011 20:22:18 +0200 osobnik zwany Marcin N
    wystukał:

> [...]
    > awaria moto ) być holowanym - ciągnietym ? przez innego motocykliste ,
    > samochód , jak ? czym ? gdzie sie zaczepić ? domyślam sie ze linki nie

    a to niby dlaczego?

    > Drugi motocykl podjeżdża za Ciebie, Ty rozkładasz podnóżek pasażera,
    > tamten nogą się o niego zapiera i powoli ruszacie. Jesteś pchany przez
    > drugi motocykl. Tak uczą w internecie.

    zapraszam. Popchnij tak moje 250kg + ja ;)

  • 8. Data: 2011-06-05 18:36:25
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka
> [...]
    > nieprzeciętne wrażenia są :-) Leszczom nie polecam dac sie holować.
    >

    > na stałe sie dowiazałeś ? czym ? linką do holwoania - wozisz ją z sobą

    PORD - kurwa mac

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 9. Data: 2011-06-05 18:37:40
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    W dniu 05.06.2011 20:22, Marcin N pisze:
    > Absolutnie nie wolno dać się holować.

    To nowe.

    > Drugi motocykl podjeżdża za Ciebie, Ty rozkładasz podnóżek pasażera, tamten
    > nogą się o niego zapiera i powoli ruszacie. Jesteś pchany przez drugi
    > motocykl. Tak uczą w internecie.

    :D Nie wkręcał Cię ktoś? Nie pisali jeszcze, że trzeba w takiej sytuacji
    koniecznie mieć ...nie wiem, np. pomarańczowy sygnał świetlny
    przyczepiony na kasku?

    --
    pozdr
    nalesnik

  • 10. Data: 2011-06-05 18:39:38
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    > Dnia pięknego Sun, 05 Jun 2011 19:57:20 +0200 osobnik zwany NESSO
    > wystukał:
    No cóż ...

    > NIE przywiązuj do niczego. Łapiesz ją ręką do manetki tak, zebyś mógł w
    > każdej chwili puścić a linka mogła się błyskawicznie wysunąć.

    Chociaż jeden pamięta, czego na kursie / w przepisach uczą :-)
    Dobrze by było - jak by jeszcze była elastyczna / rozciągliwa (ale bez haka
    / szekli na końcu ;-)

    Pzdr

    JKK