  • 31. Data: 2011-08-14 15:25:43
    Temat: Re: subiektywne kryteria oceny kandydata
    Od: Marek Borowski <m...@b...com>

    On 14-08-2011 15:59, slawek wrote:

    > Użytkownik "Marek Borowski" <m...@b...com> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:j28hot$g9o$...@n...onet.pl...
    >
    > Osądzasz po swoim zachowaniu działania innych. Zakładasz, że wszyscy
    > którzy uważają się za mądrzejszych od ciebie to tylko tak udają, bo
    Jesli ktos uwaza ze jest najmadrzejszy to jest po prostu tak glupi ze
    nawet nie wie czego nie wie.

    > przecież najmądrzejszy jesteś ty sam. Generalizujesz, że każdy
    > współpracownik powinien być łagodny i słuchać innych (czyli ciebie).
    Sluchac a sluchac sie jest zupelnie czyms innym. Ale ty nie w swoim
    ograniczeniu nie pojumujesz roznicy.

    > Nie jest.
    ? Ze niby nikt nie ma ochoty w usenecie wspopracowac ? Uwierz sa wyjatki

    > Praca jest obowiązkiem wynikającym z umowy. Dyskusja na
    > usenecie nie jest obowiązkiem.

    Nikt ci nie kaze kontynuowac umowy. Obowiazek pracy zniesiono ponad 20
    lat temu.

    > Oczywiście że tak uważam! Myślisz że jak ktoś używa francuskich perfum i
    > umie jeść bezę - to lepsze programy pisze? lol

    To nie ma zwiazku z programowaniem ale ma bardzo istony zwiazek z praca
    wsrod ludzi do ktorej ty sie po prostu nie nadajesz. EOT z mojej strony.

    Marek

  • 32. Data: 2011-08-14 17:42:54
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]

    > Jesli uwazasz ze kultura osobista i sluchanie innych to pierdoly...

    > Idz do psychiatry koprofilu. Widac wyraznie ze masz problemy ze soba.

    > Nawet nie masz odwagi przedstawic sie imieniem i nazwiskiem, jestes

    > dnem, ktory jedyne co umie to obrazac wartosciowych ludzi.

    > Marek

    > BTW: Dla tych co nie wiedza, slavek stwierdzil ze jest tak "dobry" ze

    > zatrudniajac go nalezy mu zatrudnic tlumacza. Zreszta sadze ze kazdy kto

    > przeczytal choc maly procent jego wypocin ma wyrobione zdanie o nim.

    (damn i jeszcze zab mnie rozbolal)

    Sorki za zwrocenie uwagi, ale troszke przesadziles
    z poziomem, mz przymulasz niczym tzw Dziki Osiol,
    to ze nawet miejscowo trącisz klozeciakiem juz mozna pominac
    bo byli tu w tym znacznie gorsi od ciebie.
    Odnosnie samego twierdzenia o nie nadawaniu sie
    jednych do pracy w grupie to nie wiadomo czy straszysz,
    grozisz, czy nawolujesz do wzmocnienia prądowia w obozach
    koncentracujnych wel do wzmocnienia czestosci gryzienia
    po lydkach, (przez debilne wilki czarnosersciaki)
    (w kazdym razie jest to na tak niskim poziomie glupoty
    ze mz powazniemoga takie rzeczy brac ludzie na odnosnym
    poziomie glupoty a takichnie ma chyba az tak duzo)
    wogole to co prezentujesz w postaci przedstawionych
    wnioskowan to nic innego jak wnioskowania na poziomie
    tzw Mrocznego Przedszkolaka -
    mnie czasem wyraznie odstrecza jak ktos w ten sposob
    zaklina grupowiczow otwierajac pomroczne tunele do
    konwersacji na poziomie zakletego debilizmu - dlatego
    sie odzywam, bez urazy

    obywatel inspektor* (Fir)

    * parafrazujac jeden kawalek z piosenki afrokolektywu

  • 33. Data: 2011-08-14 18:55:56
    Od: p...@p...onet.pl

    > zaklina grupowiczow otwierajac pomroczne tunele do
    > konwersacji na poziomie zakletego debilizmu - dlatego
    > sie odzywam, bez urazy

    akurat natknalem sie na coś co moze stanowic
    przyklad pewnej przeciwwagi dla hiperdebilizmu
    ktory juz przebiera miare i mam chec dorzucic
    to by zilustrowac ten 'szalenczy rozziew'

    to ze musze obcowac z tyloma tak tragicznie
    niedorozwinietymi kudzmi 'nie jest dla mnie
    wesole' - nie potrzeba mi glupoty, potrzeba
    mi inteligencji, (zwlaszcza ze sam chcac nie
    chcac kretynieje w takim otoczeniu a w formie
    naprawde nie jestem moje zycie to debilny
    mikrokosmos ) -
    Przy zyciu z normalnymi prawdziwymi ludzmi
    proza zycia moze zamienic sie w magie (brudna woda
    codziennosci moze sie zamienic w hipermagiczny
    trunek ) i swego czasu (na studiach) w moim
    zyciu tak bywalo - poruszalem sie naprawde
    w innej magicznej rzeczywistosci i pamietam
    tylko co to prawdziwa magia - a teraz co ?
    czuje sie jakbym nie mogl na krok oderwac sie
    wiezienia w ktorym jestem masakrycznie
    oglupiany debilami i reklalmami przez 17 h
    na dobe - moj brain dead, moje zycie trup

    tak to jest ale akurat wlasnie trafilem przegladajac
    net na jeden kawalek w ktorym pewna dziewczyna na
    blogu pisze o moim ulubionym pisarzu (nieporownanie
    madrzejszym ode mnie i doswiadczajacym o wiele
    wiecej od rzeczy ktore mi sie kiedykolwiek zdarzyly
    a zwlaszcza z yuch ktore mi sie zdarzaja w moim obecnym
    kretynskim mikrokosmosie (ktory trwa juz b dlugo), see ->>>

    " Pierwsza ksiażkę Nabokowa, czyli "Lolitę" przeczytałam
    w wieku lat 19, po raz pierwszy oczywiscie. Niektóre
    fragmenty wprawiały mnie w taki zachwyt, że nie
    potrafiłam czytać dalej. Przez wirtuozerię pisarstwa
    nie byłam w stanie dostrzec nic zdrożnego w tej ksiażce.
    Znałam cały wstęp na pamięć, po polsku i po
    angielsku, szkoda, że teraz zostały mi w pamięci jedynie
    jakiea strzępki zdań...
    Czytałam ja baardzo długo, po prostu nie potrafiłam
    się z nia rozstać. Dostałam wówczas od przyjaciela
    niezwykły prezent- wszystkie ksiażki Nabokova, jakie mógł
    znalezć w księgarniach w swoim miescie. To był chyba
    najwspanialszy prezent, jaki w życiu dostałam...
    Dziękuję Bartku.
    Po przeczytaniu "Daru" przeżyłam cos w rodzaju
    olsnienia, iluminacji, nie wiem nawet jak to okreslić.
    Ostatnie strony czytałam w brudnym, smierdz&#177;cym pociagu
    do Katowic. Była zima, wszędzie brudno, zimno i szaro,
    a ja czułam się jakby mi ktos objawił i wyjasnił
    największa tajemnicę życia. Odczuwałam szczęscie tak
    intensywnie, jak tylko jeszcze dwa razy w życiu mi się
    to zdarzyło przy innych okazjach i z innych powodów.
    To był niewatpliwie dar, chwilowy wglad i zrozumienie
    praw rzadz&#177;cych wszechswiatem. To poczucie irracjonalnego
    szczęscia i upojenia pięknem swiata zostało we mnie na
    dłuższy czas. Niestety nie do dzis:( "

  • 34. Data: 2011-08-14 20:13:39
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Użytkownik "Marek Borowski" <m...@b...com> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:j28pef$7qn$...@n...onet.pl...
    > Sluchac a sluchac sie jest zupelnie czyms innym. Ale ty nie w swoim
    > ograniczeniu nie pojumujesz roznicy.

    A przecież dałem dobrą radę: zatrudniać na umowę-zlecenie. I oferować etat
    tym, którzy się sprawdzą.

    Napisz, dlaczego to złe rozwiązanie, a nie odgaduj jak na imię ma mój
    proktolog. W ten sposób dyskusja będzie i na temat, i ciekawa dla innych.

    > To nie ma zwiazku z programowaniem ale ma bardzo istony zwiazek z praca
    > wsrod ludzi do ktorej ty sie po prostu nie nadajesz. EOT z mojej strony.

    Przypominam - nie staram się o pracę u ciebie. Więc twoja opinia na mój
    temat ma dla mnie zerową wartość.

    Jak na razie z dyskusji dowiedziałem się, że: ocenia się CV, że jest rozmowa
    o macierzach, że szuka się kandydatów pasujących do stereotypu i że
    ktokolwiek mający wyższe wykształcenie niż szef jest zbędny w firmie,
    natomiast najważniejsza jest praca w grupie. Jak na ludzi, którzy są
    specjalistami IT, to chyba nie są bardzo zaawansowane algorytmy, ale skoro
    się sprawdzają...

    Przy okazji - macierze to poziom dobrej szkoły średniej. I to pierwszej
    klasy w tej szkole.

  • 35. Data: 2011-08-15 09:22:06
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Użytkownik <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
    > Raz mialem kandydata, ktory mial ukonczyony wydzial CS na normalnym
    > brytyjskim
    > uniwersytecie i nie potrafil napisac funkcji ktora kolejnosc elementow
    > tablicy
    > w miejscu. Od tej pory kazdego kandydata testuje od podstaw, najpierw

    Z ciekawości zapytam: czy możliwe bez sięgania po asembler, np. xchg ?

    Jeżeli ktoś nie zrozumiał, to wyjaśniam, że swap = a[1]; a[1] = a[n]; a[n] =
    swap; wymaga dodatkowo miejsca dla swap.

    Pomysł w rodzaju #define b(i) a[n-(i)-1] się nie liczy.

  • 36. Data: 2011-08-15 09:41:52
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net>

    W dniu 2011-08-14 22:13, slawek pisze:

    > Użytkownik "Marek Borowski" <m...@b...com> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:j28pef$7qn$...@n...onet.pl...
    >
    > A przecież dałem dobrą radę: zatrudniać na umowę-zlecenie. I oferować
    > etat tym, którzy się sprawdzą.

    A czym to się różni od okresu próbnego, czyli pierwszej umowy na czas
    określony? Nawet nie kosztem, jeśli delikwent nie jest studentem.

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net

  • 37. Data: 2011-08-15 12:50:53
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 15.08.2011 11:22, slawek pisze:
    > Z ciekawości zapytam: czy możliwe bez sięgania po asembler, np. xchg ?

    Jest możliwe dla typów POD.

    Michoo

  • 38. Data: 2011-08-15 13:03:17
    Od: Marcin Biegan <a...@u...lama.net.pl>

    W dniu 2011-08-15 11:22, slawek pisze:
> [...]
    > swap; wymaga dodatkowo miejsca dla swap.
    >
    > Pomysł w rodzaju #define b(i) a[n-(i)-1] się nie liczy.

    http://www.cs.arizona.edu/icon/refernce/infix2.htm#e
    xchange
    :)

    --
    MB

  • 39. Data: 2011-08-15 13:59:41
    Od: bartekltg <b...@o...pl>

    W dniu 2011-08-12 13:46, k...@W...gazeta.pl pisze:

    > Raz mialem kandydata, ktory mial ukonczyony wydzial CS na normalnym brytyjskim
    > uniwersytecie i nie potrafil

    Anglik nie potrafił, ale ja pewnie dam radę...

    > napisac funkcji ktora kolejnosc elementow tablicy w miejscu.

    ...przepraszam, ja też nie potrafię ;-)

    > Od tej pory kazdego kandydata testuje od podstaw, najpierw
    > latwiejsze pytania a jak daje rade to trudniejsze.

    To były jeszcze trudniejsze pytania:)

    pozdrawiam
    bartekltg

  • 40. Data: 2011-08-15 14:05:56
    Od: bartekltg <b...@o...pl>

> [...]
    > a[n] = swap; wymaga dodatkowo miejsca dla swap.
    >
    > Pomysł w rodzaju #define b(i) a[n-(i)-1] się nie liczy.

    Zawsze mnie uczyli, że algorytm działa w miejscu, jeżeli
    używa stałej ilości pamięci. O(1).

    Królik nie napisał, co tak naprawdę zadał kandydatowi,
    ale podejrzewam, że funkcja miała "_odwrócić_ kolejność
    elementów w tablicy w miejscu". Potrzebujemy wtedy
    jednego 'swap', jakąś liczbę czy iterator, być może
    dwa dla wygody i czytelności zapisu, ale zapotrzebowanie
    na pamięć jest niezależne od długości talbicy
    (kandydat pewnie chciał przepisywać tablicę).

    pozdrawiam
    bartekltg