  • 101. Data: 2011-12-04 19:42:48
    Temat: Re: stroze moralnosci w Saturnie
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-12-04 18:25:25 +0000, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> said:

    > A ty do tego koronera, bo mózg całkiem ci umarł...
    >
    > Pisałem o próbnych zdjęciach do serialu SF w połowie lat 60tych
    > zeszłego wieku (jednolicie purpurowe "niebo", czerwone "rośliny"), a
    > nie o normalnym kręceniu jakiegoś współczesnego "teen drama" z
    > ziemskimi krajobrazami i współczesnym dość dokładnie filmowanym tłem.

    Człowieku. Czy Ty wiesz, kiedy powstał najepszy barwomierz Spectra
    Tricolor? Urządzenie które otrzymało Oskara. Czy Ty wiesz do czego to w
    ogóle służyło.
    Nie nie było guzika WB, nie było też auto ISO. Za to były folie filtry
    itd. A o procesie E-3 pewnie tu przeczytałeś
    <http://en.wikipedia.org/wiki/E-3_process> tylko zielonego,
    purpurowego, czy bladego pojęcia nie masz po co komu przy negatywowym
    naświetlaniu "reexposure"
    Bo muszę Cię zmartwić, w żadnej produkcji filmowej, czy TV nie używona
    jako pierwszego materiału slajdu, odwrotki.
    Zawsze był to negatyw.
    Tylko na 16-tkach dla kronik filmwych i 8-kach dla amatorów był używany
    materiał odwracalny.
    Był zbyt drogi, żeby go używać do zdjęć próbnych.
    --
    200 ISO ma same zalety. Ziarno jak 400 czułość jak 100.
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem.

  • 102. Data: 2011-12-04 19:49:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.12.2011 20:42, JA pisze:

    > Bo muszę Cię zmartwić, w żadnej produkcji filmowej, czy TV nie używona
    > jako pierwszego materiału slajdu, odwrotki. Zawsze był to negatyw.

    A nawet cztery. Tylko negatyw negatywu to pozytyw, a że na materiale
    przezroczystym, to diapozytyw.

    OK, gdzieś mogłem omyłkowo napisać o slajdzie, albo zmyliło ciebie to,
    że jako o ciekawostce wspomniałem o slajdach, ale jakbyś nie miał
    martwicy mózgu i czytał do końca, to byś zauważył, że wyraźnie pisałem o
    procesie który potwierdził też MW.

  • 103. Data: 2011-12-04 19:56:46
    Od: czarnobialykwadrat! <...@c...pl>

    > ale jakbyś nie miał
    > martwicy mózgu i czytał do końca, to byś zauważył, że wyraźnie
    > pisałem o procesie który potwierdził też MW.

    Who the f*** are you? Why do you have brainfarts all the time? ;]

    --
    czarnobialykwadrat!
    http://www.czarnobialykwadrat.pl

  • 104. Data: 2011-12-04 20:03:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.12.2011 20:56, czarnobialykwadrat! pisze:

    > Who the f*** are you? Why do you have brainfarts all the time? ;]

    Jeśli czujesz jakieś pierdnięcia, to z uwagi na specyfikę komunikacji
    elektronicznej - muszą być po twojej stronie ;->

  • 105. Data: 2011-12-04 21:02:10
    Od: "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net>

    "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> wrote in message

> [...]
    > spróbował wywołać.

    > Fajnie było mieć w tamtych czasach możliwość robienia slajdów z czułością
    > ISO400 a nawet niekiedy ISO1600 - w sytuacji, gdy na ogólnodostępnym rynku
    > było tylko ORWO UT18 (czyli ISO100) lub UT20 (czułość poniżej ISO200 - chyba
    > ISO160). Do tego dostawało się kilka kopii slajdu nieco różniących się
    > kolorystyką - można było sobie wybrać najlepszy egzemplarz a pozostałe
    > (różnice były na tyle niewielkie, że nawet te gorsze cieszyły) rozdać
    > ewentualnym innym uczestnikom wspólnych wycieczek.

    Ubeki i ich rodziny oraz przyjaciele, mieli dowstep do wielu rzeczy, ktore byly
    niedostepne zwyklym smiertelnikom.
    Od dawna wygladales mi tu na takiego wlasnie osbnika i okazuje sie ze moje
    podejrzenia znajduja potwierdzenie w tym co sam o sobie piszesz.

    ZD

  • 106. Data: 2011-12-04 21:03:17
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-12-04 19:35:05 +0000, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> said:

    > No beton... To nie było UJĘCIE. Robili sobie próby makijażu zanim
    > zaczęli w ogóle kręcić pilotowy odcinek!

    Ooo! Robili próby jak wyjdzie makijaż bez nakręcenia 3s ujęcia testowego.
    Błachachachacha. W Bangladeszu to było, czy na Madagaskarze?

  • 107. Data: 2011-12-04 21:08:48
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-12-04 19:49:38 +0000, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> said:

    > A nawet cztery. Tylko negatyw negatywu to pozytyw, a że na materiale
    > przezroczystym, to diapozytyw.
    Stuknij się w mały paluszek bo pewnie tam nosisz szare komórki.
    Nie cztery bo ten drugi, to materiał pozytywowy. A po co to już zgadnij

    > OK, gdzieś mogłem omyłkowo napisać o slajdzie, albo zmyliło ciebie to,
    > że jako o ciekawostce wspomniałem o slajdach,
    pierdu pierdu. Najpierw pisałeś o labie na rogu, potem, że nie lab
    tylko laboratorium, potem, że laborant przy wtórnym naświetlaniu
    zmienia barwy w procesie E-3, w końcu brakło konceptu, to zacząłeś
    wymyślać jakieś czterokrotne przekopiowywanie z negatywu na pozytyw.
    Nikt się już w tym nie połapie.
    > ale jakbyś nie miał martwicy mózgu i czytał do końca, to byś zauważył,
    > że wyraźnie pisałem o procesie który potwierdził też MW.
    Marek nic nie potwierdził.
    Napisał tylko, że korzystał (ja zresztą też) z naświetlania pozytywów z
    negatywów.

  • 108. Data: 2011-12-04 21:10:55
    Od: "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net>

    > Znaczy się co, uważasz, że on poleciał rozstrzeliwać działaczy PiS, bo uznał
    > ich za popełniających przestępstwa i postanowił zadziałać?
    >
    > Zdaje się wyłączono jawność jego procesu, więc skąd wiesz? ;->

    Ale dobrali sie tu pojebani "ludzie z dobrym gustem".

    ZD

  • 109. Data: 2011-12-04 21:21:05
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-12-04 19:30:09 +0000, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> said:

    > Pomawianie to jednak cięższy kaliber, niż "obrażanie".
    >
    > Dobrze, że się wycofałeś...

    Kto się wycofał? Ty spadasz z podwiniętą kitą.

    On 2011-12-04 16:43:11 +0000, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> said:

    > No, śmieciu, teraz przegiąłeś... Tylko synowie kurew pomawiają o złodziejstwo!

    Że ja tego do siebie nie biorę, nie oznacza, że Ty tego do mnie nie kierowałeś

    On 2011-12-04 16:43:11 +0000, Andrzej Lawa

    On 2011-12-04 16:12:38 +0000, Andrzej Lawa

    On 2011-12-04 13:07:44 +0000, Andrzej Lawa

    On 2011-12-03 23:55:34 +0000, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> said:

    > Że jesteś jakimś zboczeńcem z nakierowaniem na podglądactwo?

    Uzbierało się trochę.
    Publiczne obelgi i nomen omen pomówienia.

  • 110. Data: 2011-12-04 21:30:43
    Od: "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net>

    "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote in message

    > Kto się wycofał? Ty spadasz z podwiniętą kitą.

    > Że ja tego do siebie nie biorę, nie oznacza, że Ty tego do mnie nie kierowałeś

    > Uzbierało się trochę.
    > Publiczne obelgi i nomen omen pomówienia.

    Przeciez to norma na tej grupie.
    Od lat uswiadamiam takim dekikutasom jak ty, ze zebralo sie tu stado imbecyli
    udajacych "ludzi z dobrym gustem".

    ZD