    From: kamil <k...@s...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto,pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: stroze moralnosci w Saturnie
    Date: Tue, 06 Dec 2011 14:58:04 +0000
    <jbdncc$f1v$1@mx1.internetia.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <jbe6p5$ovh$1@inews.gazeta.pl> <4edaa288$1@news.home.net.pl>
    <jbfdl0$gv9$1@inews.gazeta.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <jbg0ap$eh9$1@inews.gazeta.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <jbg317$m9k$1@inews.gazeta.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <jbgcp4$o0j$1@inews.gazeta.pl> <4edc9760$1@news.home.net.pl>
    <jbi897$4ee$1@inews.gazeta.pl> <jbid5e$1cg$1@node2.news.atman.pl>
    <jbiom9$15o$1@inews.gazeta.pl> <4edcf674$1@news.home.net.pl>
    <jbisrb$eti$2@inews.gazeta.pl> <4edcfaea$1@news.home.net.pl>
    <jbiuv8$lrr$1@inews.gazeta.pl> <4edd07bd$1@news.home.net.pl>
    <jbj1lr$14a$2@inews.gazeta.pl> <4edd17c6$1@news.home.net.pl>
    <jbl6oj$jrm$1@inews.gazeta.pl> <4ede2ac5$1@news.home.net.pl>

    On 06/12/2011 14:46, Andrzej Lawa wrote:

    > Tak samo normalna, jak np. ubieranie chłopców w kraciaste spódnice.

    Poproszenie 6-letniego chłopca o podniesienie spódnicy, pokazanie
    siusiaka, zrobienie zdjęcia i oddanie go do druku A3 w supermarkecie
    wciąż jest normą?

    > Konsekwencja to nie zapętlenie.

    Od kiedy to konsekwencja jest synonimem racji?

    > A co to za praca? I czy obejmuje także czytanie cudzej poczty?
    >
    > I czy wiesz, że serwisant robiący takie numery (tj. przeglądający
    > cokolwiek więcej niż jest wymagane do wykonania naprawy) powinien z
    > miejsca wylecieć?

    Nie serwisant, ale nie szkodzi, to raz.

    Dwa, że każdy użytkownik podpisuje odpowiednie deklaracje. Dane trzymane
    na firmowym serwerze należą do firmy, ma do nich dostęp administrator,
    ma do nich dostęp manager. Może założyć sobie folder "prywatne" i to
    jest jego świętość. Natomiast jeśli kierownik projektu poprosi o
    odtworzenie backupu zdjęć zrobionych przez pracownika 3 lata temu, to
    conajmniej kilka osób te zdjęcia po drodze zobaczy, choćby w formie
    miniaturek wyświetlonych w folderze.

    Pytanie po co tłumaczę człowiekowi żyjącemu jeszcze za czasów PRLu i
    kapusiów podsłuchujących przez ściany.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil