  • Data: 2011-12-06 15:00:47
    Temat: Re: stroze moralnosci w Saturnie
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:4ede15c1$1@news.home.net.pl...

    > Tak.

    > Kosmetyczna.

    Czyli powtarzasz to, co zmontowali pospołu beria i goebbels naszych czasów.
    Gratuluję.
    O twoim poziomie, oraz stanie oceny rzeczywiestości niech świadczy mutacja
    nazwy rozgłośni - powtarzana zresztą po wypowiedzi sejmowej jednego z
    prominentnych przedstawicieli postkomuny.
    I mimo, iz zapewne jesteś inteligentniejszy oraz młodszy niż większość
    moherowych beretów (przynajmniej w swoim mniemaniu)- to nie różnisz się od
    nich ani na jotę. Ot, taki zwykły wdzwaniacz szkła kontaktowego (tak
    cenionego przez panią HG W).
    Twoje zdenerwowanie, a wręcz słowną agresję, rozumiem. Twój swiatek się
    rozpada w pył. Unia się wali, euro drożeje (masz kredycik? bo ja nie).
    Kompromitują się kolejne autorytety broniące jak lew tego, co zwane jest
    IIIRP. Wiesz, że niebawem twoje koncepcje na życie będą bardziej
    skompromitowane niż pogardzane przez ciebie mohery. I to przez życie, a nie
    przez opiniotwórczą gazetę, czy telewizję. A najgorsze jest to, że trudno
    bedzie ci zwalić winę na syf który nieuchronnie się zbliża na owe mohery.
    Dlatego musisz się spieszyć.
    Wsółczuję Ci. Serio.