  • Data: 2011-12-06 16:15:38
    Temat: Re: stroze moralnosci w Saturnie
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-06 14:55, kamil pisze:

    >[...]
    > Wobec tego ja poproszę źródła dotyczące wysokiej kultury japończyków, a
    > także dowód na to, że "Za moich czasów studenci to byli ludzie, którzy
    > musieli mieć całkiem wysoki poziom inteligencji.". Konkretne - wykresy
    > IQ studentów na przestrzeni ostatnich lat.
    >[...]

    Tu akurat jest całkiem prawdopodobne, ze IQ spadło. Po prostu
    kilkadziesiąt lat temu studiował znacznie mniejszy procent populacji niż
    obecnie - można zatem się spodziewać, że poziom inteligencji studentów
    który w czasach elitarności wyższego wykształcenia znacząco przekraczał
    przeciętny wraz z umasowieniem studiów zbliżył się do średniej krajowej.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)