  • Data: 2011-12-06 14:52:28
    Temat: Re: stroze moralnosci w Saturnie
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 06/12/2011 14:31, Andrzej Lawa wrote:

    > A gdzie ja pisałem o wysokiej kulturze?? Ja tylko domagam się
    > potwierdzenia twojej "legendy urbana". Póki co robisz tylko uniki.

    > Nie zrozumiałeś - delikatnie sugerowałem, że nie wierzę, żebyś był
    > studentem. Przynajmniej na jakichś prawdziwych studiach.

    Fakt, już z 6 lat odkąd skończyłem, ale gdzie mi do woźnego z
    politechniki Andrzeja Lawy.

    > Jeśli ktoś fałszywie oskarża kogoś o popełnianie przestępstw, to jest
    > skurwysynem czy tego chcesz czy nie.

    Zapewne to samo zrobiła artystka będąca podmiotem tej dyskusji. Wróciła
    do sklepu i wyzwała ich od skurwysynów na całe gardło.

    > Całe dnie nie, ale na pewno mam na koncie więcej konkretnych działań niż
    > taki kibordłorrior jak ty.
    >
    > Czasem zdarza się za to płacić, z czego potem się kolesie bandziorów
    > krótkowzrocznie naigrawają... Cóż, życie.

    Urzekająca historia, naprawdę. Łorior z ciebie prawdziwy, a nie
    usenetowy. ;)

    > Dla idiotów wszystko czego nie rozumieją jest idiotyczne...

    Wytłumaczę więc jeszcze raz, jak to woźnemu. Fakt, że mnie coś nie
    kojarzy się z seksem nie znaczy, że innym nie będzie. Tak samo, jak fakt
    że nie jeżdżę po kilku głębszych nie znaczy, że widząc samochód jadący
    zygzakiem mam pomyśleć "na pewno sprawdza luzy w zawieszeniu" i nie
    zgłaszać policji. Bo przecież jeśli zgłoszę, znaczy że jestem pijak.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net