  • Data: 2011-12-06 14:31:31
    Temat: Re: stroze moralnosci w Saturnie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.12.2011 14:55, kamil pisze:

    > Wobec tego ja poproszę źródła dotyczące wysokiej kultury japończyków, a

    A gdzie ja pisałem o wysokiej kulturze?? Ja tylko domagam się
    potwierdzenia twojej "legendy urbana". Póki co robisz tylko uniki.

    > także dowód na to, że "Za moich czasów studenci to byli ludzie, którzy
    > musieli mieć całkiem wysoki poziom inteligencji."
    > Konkretne - wykresy IQ studentów na przestrzeni ostatnich lat.

    Nie zrozumiałeś - delikatnie sugerowałem, że nie wierzę, żebyś był
    studentem. Przynajmniej na jakichś prawdziwych studiach.

    Tak na marginesie: IQ to nie poziom inteligencji tylko odchylenie
    (pewnego jej aspektu) od _aktualnej_ średniej.

    Podpowiedź: średnie IQ w danej populacji to ZAWSZE 100.

    > Najzabawniejszy w tym wszystkim jest fakt, że w tym samym wątku nazywasz
    > innych "synami kurew", po czym robisz mi wykłady o kulturze. Z czym do
    > ludzi Andrzeju?

    Jeśli ktoś fałszywie oskarża kogoś o popełnianie przestępstw, to jest
    skurwysynem czy tego chcesz czy nie.

    Nie będę w ramach kultury nazywał go "łaskawym panem, który raczy
    wypowiadać zdania co do których wie, że nie są ściśle zgodne z prawdą" -
    eufemizmy mnie wkurzają (o ile nie są używane sarkastycznie).

    [ciach]

    > Ty zapewne całe dnie gromisz przestępców i ratujesz noworodki z
    > płonących budynków.

    Całe dnie nie, ale na pewno mam na koncie więcej konkretnych działań niż
    taki kibordłorrior jak ty.

    Czasem zdarza się za to płacić, z czego potem się kolesie bandziorów
    krótkowzrocznie naigrawają... Cóż, życie.

    > Idiotyczne, więc zignorowałem.

    Dla idiotów wszystko czego nie rozumieją jest idiotyczne...