  • Data: 2011-12-03 23:20:23
    Temat: Re: stroze moralnosci w Saturnie
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-12-03 22:38:47 +0000, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> said:

    > Grzebiesz ludziom w śmieciach? Ciekawe masz zajęcie...
    Jeden grzebie, inny podgląda, trzeci podsłuchuje.
    Kumasz?

    > Tak, już to widzę - laboludek w skupieniu ręcznie dobierający parametry
    > tysięcy zdjęć naświetlanych/drukowanych codziennie ;)
    No to k... jak je wyczaił? 15-ty zmysł wyczuwający goliznę ze EXIFa?
    Siedzi i się gapi.

    > A jakby tam zobaczył kosmitów porywających twoją teściową, która teraz
    > siedzi z tyłu?
    Odczep się od mojej teściowej. Już dawno ją kosmici porwali.
    Odpowiedz co zrobić ma jak zobaczy porno z dziećmi? Zamkąć oczy?

    > Co widać?
    Cokolwiek. Gołego wytatuowanego faceta. Gołego starca. I gołego
    noworodka. Tobie to wisi, komuś nie. Tak ciężko załapać. Co z tego, że
    to jest wynikiem iluś tam wieków czegoś tam? Jakie to ma znaczenie.
    Pani łartystka z łaski bożej oddaje do labu w Saturnie pliki na
    wystawę, kpina już tutaj. Trafia na takich albo innych ludzi, czego się
    spodziewała? Dostał co chciała i tyle.
    > Ja tam nie widziałem niczego, co by się zdrowej osobie z seksem
    > kojarzyło. A w szczególności goły niemowlak, leżący sobie samopas na
    > kocyku, nie skojarzy się nikomu innemu poza kompletnymi dewiantami z
    > seksem.
    Ty tam nic nie widziałeś, ale ktoś inny widział. Takie czasy i z
    dewiacją to nie ma nic wspólnego. Tylko z bełkotem wyborczej (tak tej
    samej co w obroną bierze łartystkę), albo programami w tv.

    > "Dwa menczizna w jedna łózko - ja musiałech zawiadomić z policja!"
    Zaczynasz rozumieć.

    > Póki co to tobie chodzi po głowie "dymanie dziecka" - podaj swój adres,
    > wyślę chłopaków żeby ci kontrolę zrobili, bo coś za bardzo twoje myśli
    > kręcą się wokół tego tematu ;->
    A jak Twój sąsiad będzie malował sprayem po mórze to uznasz to za
    sztukę czy wandalizm. Może teraz zaskoczysz.
    Mój adres jest łatyw do znalezienia w necie.

    > Stara, dobra zasada - głodnemu chleb na myśli...
    Czyli co? Pokażesz na rozmowie kwalifikacyjnej gołych babę, starca i
    niemowlę? Jak się facet zaślini na babę to ok, a jak oburzy na starca
    to źle?

    --
    200 ISO ma same zalety. Ziarno jak 400 czułość jak 100.
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem.