  • 11. Data: 2010-06-08 17:36:24
    Temat: Re: sterowniki do kabelka do nokii
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > I? Działało?

    działało!

  • 12. Data: 2010-06-08 21:40:19
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-06-08 18:14 identifikator: 20040501 napisał(a):

    > mój kumpel wylutował z płyty PC 6 slotów PCI i wlutował je w inną płytę
    > PC ;o)...

    Niezły dawca musiał być - 6x PCI miały tylko niektóre serwerowe.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 13. Data: 2010-06-08 23:48:32
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:hulg19$eg9$1@mx1.internetia.pl...
    > kupiłem sobie do pewnych celów kabelek CA-42... czy istnieje możliwość
    > sprawdzenia na jakim scalaku jest to zrobione - programowo? żeby później
    > sciągnąć sterowniki?
    > jest jakiś plik na stronach nokii, ale w nim nie ma żadnych plików ze
    > sterami - jest tylko jeden *.msi... rozpakowałem go, ale nie ma nadal
    > sterowników... jak dorwać się do sterowników do tego kabelka - to
    > konwerter usb - szeregowe...

    Ja tam instaluję PC-Suite i kompatybilne kable widzi. Żadnych płyt nie
    trzeba.
    A jak jakieś chińskie podróby, to sorry Winetou... zwrócić Sprzedajcy!!!

    Feromon