  • 1. Data: 2010-06-07 18:15:34
    Temat: Zasilacz - gdzie ?
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    Czołem.

    Szukam i znaleźć nie mogę, ani gotowca, substytutu ani kitu. Potrzebuję
    w aucie napędzić ładowarkę 3 V/0-3 A. Da się jakąś przetwornicę zrobić z
    części "z szuflady" ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 2. Data: 2010-06-07 18:17:23
    Temat: Re: Zasilacz - gdzie ?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello PeJot,

    Monday, June 7, 2010, 8:15:34 PM, you wrote:

    > Szukam i znaleźć nie mogę, ani gotowca, substytutu ani kitu. Potrzebuję
    > w aucie napędzić ładowarkę 3 V/0-3 A. Da się jakąś przetwornicę zrobić z
    > części "z szuflady" ?

    LM2673S-ADJ - ostatnio na Allegro za grosze się pokazuje.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2010-06-07 18:24:57
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    RoMan Mandziejewicz pisze:

    > LM2673S-ADJ - ostatnio na Allegro za grosze się pokazuje.

    Wygląda prosto. Indukcyjność da się nawinąć na jakimś rdzeniu z płyty
    głównej ? Mogę ją mierzyć.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 4. Data: 2010-06-07 18:48:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello PeJot,

    Monday, June 7, 2010, 8:24:57 PM, you wrote:

    > Wygląda prosto. Indukcyjność da się nawinąć na jakimś rdzeniu z płyty
    > głównej ? Mogę ją mierzyć.

    Tu masz zakończoną aukcje człowieka, który sprzedawał tanio LM2673 i
    mu nie zeszły:
    http://www.allegro.pl/item1046841224_lm2673_przetwor
    nica_impulsowa_buck_3a_lm2673s_adj.html

    Co do dławika - nie warto dziadować z wynalazkami. Kup porządny dławik
    22uH/4A lub dwa 47uH/2A (równolegle!)

    W TME mają mieć (24 tydzień 2010 (14.06 - 20.06.2010)): DE1207-22 -
    22uH/4.2A

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 5. Data: 2010-06-07 18:57:37
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    RoMan Mandziejewicz pisze:

> [...]
    > 22uH/4A lub dwa 47uH/2A (równolegle!)
    >
    > W TME mają mieć (24 tydzień 2010 (14.06 - 20.06.2010)): DE1207-22 -

    THX, mam nadzieję że ruszy od pierwszego kopa.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 6. Data: 2010-06-07 19:07:49
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello PeJot,

    Monday, June 7, 2010, 8:57:37 PM, you wrote:

    nica_impulsowa_buck_3a_lm2673s_adj.html
    > THX, mam nadzieję że ruszy od pierwszego kopa.

    Łaski (jak dobrze, że używam polskich liter) nie robi. BTW: rezystor
    ustalający prąd: 9k1

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 7. Data: 2010-06-07 20:29:55
    Temat: Re: Re: Zasilacz - gdzie ?
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    On Mon, 07 Jun 2010 20:57:37 +0200, PeJot <P...@o...pl> wrote:

    >THX, mam nadzieję że ruszy od pierwszego kopa.

    Jeżeli mogę coś zasugerować: przeczytaj notę AN-1229 National
    Semiconductor lub użyj planu płytki z pewnego źródła. W oparciu o tą
    kostkę udało mi się zbudować bardzo ciekawie zachowujący się zasilacz
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 8. Data: 2010-06-08 05:01:42
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Łaski (jak dobrze, że używam polskich liter) nie robi. BTW: rezystor
    > ustalający prąd: 9k1

    A czy tego rodzaju przetwornicę trzeba sztucznie obciążyć na wyjściu ? W
    założeniach ma toto działać od 0 A.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 9. Data: 2010-06-08 09:04:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello PeJot,

    Tuesday, June 8, 2010, 7:01:42 AM, you wrote:

    > A czy tego rodzaju przetwornicę trzeba sztucznie obciążyć na wyjściu ? W
    > założeniach ma toto działać od 0 A.

    Możesz dać na wszelki wypadek LEDa na wyjściu. Przy 12V raczej nie
    "przecieka" ale przy 30+V na wyjściu zdarza się paredziesiąt uA. W
    każdym razie poniżej 1mA, czyli rezystor 3k0 na wyjściu też wystarczy.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 10. Data: 2010-06-09 04:58:41
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Możesz dać na wszelki wypadek LEDa na wyjściu. Przy 12V raczej nie
    > "przecieka" ale przy 30+V na wyjściu zdarza się paredziesiąt uA. W
    > każdym razie poniżej 1mA, czyli rezystor 3k0 na wyjściu też wystarczy.

    Raczej LED. A od wejścia ( bo zasilanie z auta ) nie wypadało by jakiś
    elementów przeciwzakłóceniowych dać ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem