  • Data: 2017-04-15 23:05:19
    Temat: Re: stary diesel nie chce odpalać - fiesta 1.8D
    Od: Nix <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > luz jest po to zeby zawor sie zamknal a nie po to zeby sie maksymalnie otworzyl.
    Przy pomiarze setka luzu bedzie tak samo dobra jak pol milimetra. Jak nie Twoj
    samochod to zrob tak zeby nie stal sie Twoj. Chyba ze Ci sie bardzo podoba i jestes
    sklonny zrobic w nim stosunkowo droga naprawe zeby jezdzil, przechodzil przeglady
    itp.

    wziąłem w google pierwszy lepszy link i tu czytam :

    "Natomiast zbyt mały luz lub jego brak może doprowadzić do niepełnego
    zamykania zaworu i spadku ciśnienia w komorze spalania."

    Czy to są fakty czy naginane fakty ?