  • Data: 2013-01-08 11:34:40
    Temat: Re: stare budownictwo
    Od: AMX <r...@b...cy> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 7 Jan 2013 13:57:55 +0100,
    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > niby dobrze piszesz, ale ... to co robili przed otwarciem
    > Wieliczki ?

    Dobre pytanie. Aż poszukałem. Odpowiedź brzmi: woda mineralna.
    Naturalna woda źródlana zawiera różne minerały. Jeśli jest ich
    bardzo dużo to nazywa się ją wodą mineralną, jeśli zawiera bardzo
    dużo soli, solanką.

    W odróżnieniu od mórz i oceanów =:-) źródła zawierające więcej
    lub mniej soli są dosyć rozpowszechnione w głębi lądu.

    AMX

    --
    adres w rot13
    Nyrxfnaqre Znghfmnx r...@b...cy