  • Data: 2013-01-07 13:57:55
    Temat: Re: stare budownictwo
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    W dniu niedziela, 6 stycznia 2013 13:28:38 UTC+1 użytkownik J.F.
    napisał:

    >Nie radził sobie bez soli. Jest niezbędna. Dlatego na początku ludzie
    >mieszkali
    >nad morzami i oceanami bo tam była sól. Sikając i pocąc się organizm
    >pozbywa się soli. Sól jest niezbędna bo zapewnia przewodnictwo w
    >układzie
    >nerwowym. Elektrolity przewodzą prąd. No chyba że kiedyś ludzie nie
    >sikali i się nie pocili. Człowiek w środku jest słony. [...]

    niby dobrze piszesz, ale ... to co robili przed otwarciem Wieliczki ?
    Wieliczka co prawda ponoc 5000 lat liczy, wiec to nie jest dobry
    przyklad, musimy znalezc cos innego, np Indian z prerii ameryki, co
    oni - wycieczki do oceanu sobie urzadzali ?

    >Bez soli kuchennej nie ma życia na Ziemi.

    Co nie znaczy ze nie mozna uzupelnic jedzac rosliny lub inne
    zwierzeta.

    >W ramach dostarczenia zwierzętom hodowlanym i dzikim soli przemysłowo
    >produkuje się bloki z NaCl - lizawki. Robi się to dlatego że
    >przemysłowa >uprawa roślin nie zapewnia wystarczającego stężenia NaCl
    >w paszach. Mam nadzieję że krową nie jesteś i możesz zmienić zdanie.

    Krowy i owce jakos przetrwaly miliony lat bez wycieczek do oceanu czy
    innego slonego morza.

    J.