  • 1. Data: 2011-10-21 15:34:28
    Temat: śrubki i koszyki z nakretką do szaf rack
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Witam
    Czy zna ktoś tanie źródło tak zaawansowanego technicznie towaru, jak
    śrubka z nakrętką w koszyczku z blaszki, stosowane do prowadnic/szaf
    rackowych, do przykręcania do prowadnicy osprzętu?
    http://www.atel.com.pl/image_zoom.php?hash=02584&typ
    =zoom

    Ceny typu 3zł za 4 śrubki to jest jakaś prowokacja, gdzie kilogram
    takich śrubek/nakrętek kosztuje w castoramie ~10zł (tylko skąd brać te
    koszyczki, dzięki którym się to trzyma racka)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 2. Data: 2011-10-21 16:00:48
    Temat: Re: śrubki i koszyki z nakretką do szaf rack
    Od: "mkonst" <m...@n...pl>

    BartekK wrote:
> [...]
    > takich śrubek/nakrętek kosztuje w castoramie ~10zł (tylko skąd brać te
    > koszyczki, dzięki którym się to trzyma racka)

    W sklepie ZPAS-u masz 10 kpl. za 6,50 brutto (trochę taniej)
    http://sklep.zpas.pl/index.php?idl=1&idp=inne&id=-2&
    sid=0
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl

  • 3. Data: 2011-10-22 16:15:35
    Od: Slawek SWP <s...@w...pl>

    Użytkownik BartekK napisał:
> [...]
    > takich śrubek/nakrętek kosztuje w castoramie ~10zł (tylko skąd brać te
    > koszyczki, dzięki którym się to trzyma racka)

    Ta firma od kilku lat trzyma niskie ceny
    http://www.pwx.com.pl/category/szafy-akcesoria-sruby
    -

    --
    Sławek SWP

  • 4. Data: 2011-10-23 17:57:15
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Zawartość nagłówka ["Followup-To:" pl.comp.pecet.]
    Dnia 21.10.2011 BartekK <s...@N...org> napisał/a:
> [...]
    > takich śrubek/nakrętek kosztuje w castoramie ~10zł (tylko skąd brać te
    > koszyczki, dzięki którym się to trzyma racka)

    Ja pojechałem do sklepu ze śrubami i kupiłem zarówno śruby jak i te
    koszyczki z nakrętkami na wagę, zostawiłem chyba 30zł, a mógłbym cały rak
    wypełnić U po U z góry na dół. Co prawda nie były pooksydowane na czarno,
    ale z uczciwej nierdzewki - więc nie narzekam.

  • 5. Data: 2011-10-23 19:44:03
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-10-23 19:57, Sergiusz Rozanski pisze:
> [...]
    > wypełnić U po U z góry na dół. Co prawda nie były pooksydowane na czarno,
    > ale z uczciwej nierdzewki - więc nie narzekam.
    Śruby i nakrętki (kwadratowe lub zwykłe) to nie problem...
    Ale z koszyczkami ?! Gdzie jak ? Dawaj namiar na ten sklep! ;)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 6. Data: 2011-10-23 22:11:08
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 23.10.2011 BartekK <s...@N...org> napisał/a:

    > Śruby i nakrętki (kwadratowe lub zwykłe) to nie problem...
    > Ale z koszyczkami ?! Gdzie jak ? Dawaj namiar na ten sklep! ;)

    Sklep w Kaliszu, w sumie najbliższy tego typu sklep od mojej firmy, więc
    pomyślałem że podobnie będzie w każdym :) ale ok, to jest na ulicy Miedzianej
    mniej więcej tu:
    http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/?zoom=17&lat=51.76998
    &lon=18.09141&layers=B00000FTF
    Nazwy sklepu i innych danych nie pamiętam.

  • 7. Data: 2011-10-24 07:32:52
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@m...com.pl>
    napisał w wiadomości
    b.com.pl...

> [...]
    > wypełnić U po U z góry na dół. Co prawda nie były pooksydowane na czarno,
    > ale z uczciwej nierdzewki - więc nie narzekam.

    Jeżeli to jest uczciwa nierdzewka, to nieźle,
    ale nieźle musiałeś zapłacić.

    Artur(m)

  • 8. Data: 2011-10-24 08:22:14
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 24.10.2011 Artur(m) <m...@i...pl> napisał/a:

    > Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@m...com.pl>
    > napisał w wiadomości
    b.com.pl...

    > Jeżeli to jest uczciwa nierdzewka, to nieźle,
    > ale nieźle musiałeś zapłacić.

    2 lata w szafie, wisi m.in. dość ładny APC (2U, pełna głębokość) - taki
    czteroręczny + trzeci przykręca i ani kapki nalotu czy coś, więc jak
    przyjdzie go wymienić za 2 lata to dam nowe śruby jakby coś z nimi nie
    tak było. Serwery też co 2-3 lata wymieniam, więc nie muszą być to wieczne
    śrubki.

  • 9. Data: 2011-10-25 18:25:43
    Temat: Re: Re: śrubki i koszyki z nakretką do szaf rack
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 24 Oct 2011, Artur(m) wrote:

    > Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@m...com.pl> napisał

    > Jeżeli to jest uczciwa nierdzewka, to nieźle,
    > ale nieźle musiałeś zapłacić.

    Napisał że dostał za darmo ;) (znaczy za 30 zł).
    Ale ze swojej strony, zgadzając się iż "śrubki na sztuki" *są*
    przepłacone do czego by nie były kupowane, równie mocno zgodzę
    się z zastrzeżeniem że "kilo za 30" to wcale nie muszą być
    takie same śruby jak "3 zł za 4 sztuki".
    Mogą ale nie muszą ze wskazaniem na to drugie.
    I pół biedy jak chodzi o nierdzewność, może chodzić o wytrzymałość.
    Tego roku musiałem dołożyć do bagażnika rowerowego śrubek (M5),
    jeszcze nigdy na takiej "oryginalnie rowerowej" nie udało mi się
    uszkodzić/naruszyć łba (normalnie to chyba jest "8.8") a na
    "noname ze sklepu" i owszem.
    Na pytanie czy którąś w końcu mi zetnie jeszcze odpowiedzi nie znam ;)
    Hint zaś brzmi: czy na półki w szafie aby nikt nie kładzie więcej
    niż ja na bagażnik, bo z obserwacji doświadczenia mam odmienne,
    szczególnie w wersji "a ten serwer na chwilę położymy na wierzch
    tamtego".

    pzdr, Gotfryd

  • 10. Data: 2011-10-26 07:18:41
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-10-25, o godz. 20:25:43

> [...]
    > więcej niż ja na bagażnik, bo z obserwacji doświadczenia mam odmienne,
    > szczególnie w wersji "a ten serwer na chwilę położymy na wierzch

    Mimo wszytko przez kilkanaście lat nie zdarzyło mi się spotkać ściętej
    śruby w szafie rackowej. ;-) Może dlatego że tam są obciążenia
    statyczne w odróżnieniu od dynamicznych w rowerze? W sumie śruba to nie
    problem - to się kupuje na kilogramy bo to ZTCP to M6x20 - problemem są
    nakrętki a właściwie nawet nie nakrętki bo kwadratowe idzie kupić co
    koszyczki którymi są mocowane do racka.

    BTW: Kiedyś też szukałem i znalazłem tanio tu:
    http://www.sieci24.com.pl/183-sruby-montazowe.html
    20 kompletów za 2,47. Nie wiem jak z dostawa bo ostatecznie dostałem
    tak z kilogram z zaprzyjaźnionego datacenter ;-)

    Zdrówko