    From: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: śrubki i koszyki z nakretką do szaf rack
    Date: Wed, 26 Oct 2011 09:18:41 +0200

    Dnia 2011-10-25, o godz. 20:25:43

    > Na pytanie czy którąś w końcu mi zetnie jeszcze odpowiedzi nie
    > znam ;) Hint zaś brzmi: czy na półki w szafie aby nikt nie kładzie
    > więcej niż ja na bagażnik, bo z obserwacji doświadczenia mam odmienne,
    > szczególnie w wersji "a ten serwer na chwilę położymy na wierzch
    > tamtego".

    Mimo wszytko przez kilkanaście lat nie zdarzyło mi się spotkać ściętej
    śruby w szafie rackowej. ;-) Może dlatego że tam są obciążenia
    statyczne w odróżnieniu od dynamicznych w rowerze? W sumie śruba to nie
    problem - to się kupuje na kilogramy bo to ZTCP to M6x20 - problemem są
    nakrętki a właściwie nawet nie nakrętki bo kwadratowe idzie kupić co
    koszyczki którymi są mocowane do racka.

    BTW: Kiedyś też szukałem i znalazłem tanio tu:
    http://www.sieci24.com.pl/183-sruby-montazowe.html
    20 kompletów za 2,47. Nie wiem jak z dostawa bo ostatecznie dostałem
    tak z kilogram z zaprzyjaźnionego datacenter ;-)

    Zdrówko