    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Date: Tue, 25 Oct 2011 20:25:43 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Re: śrubki i koszyki z nakretką do szaf rack

    On Mon, 24 Oct 2011, Artur(m) wrote:

    > Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@m...com.pl> napisał

    > Jeżeli to jest uczciwa nierdzewka, to nieźle,
    > ale nieźle musiałeś zapłacić.

    Napisał że dostał za darmo ;) (znaczy za 30 zł).
    Ale ze swojej strony, zgadzając się iż "śrubki na sztuki" *są*
    przepłacone do czego by nie były kupowane, równie mocno zgodzę
    się z zastrzeżeniem że "kilo za 30" to wcale nie muszą być
    takie same śruby jak "3 zł za 4 sztuki".
    Mogą ale nie muszą ze wskazaniem na to drugie.
    I pół biedy jak chodzi o nierdzewność, może chodzić o wytrzymałość.
    Tego roku musiałem dołożyć do bagażnika rowerowego śrubek (M5),
    jeszcze nigdy na takiej "oryginalnie rowerowej" nie udało mi się
    uszkodzić/naruszyć łba (normalnie to chyba jest "8.8") a na
    "noname ze sklepu" i owszem.
    Na pytanie czy którąś w końcu mi zetnie jeszcze odpowiedzi nie znam ;)
    Hint zaś brzmi: czy na półki w szafie aby nikt nie kładzie więcej
    niż ja na bagażnik, bo z obserwacji doświadczenia mam odmienne,
    szczególnie w wersji "a ten serwer na chwilę położymy na wierzch
    tamtego".

    pzdr, Gotfryd