  • Data: 2012-12-20 08:01:26
    Temat: Re: sroda piatkowo
    Od: dddddd <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-19 22:34, ToMasz pisze:
    > 1. Co Was obchodzi niedoszły morderca w ...na przykład BMW który
    > dostanie mandat na odcinku pomiarowym?

    ale co jedno z drugim ma wspólnego?

    > 2. jeśli chcecie aby Panstwo nie wtrącało się w Wasze sprawy, głosujcie
    > za tym żeby PAnstwo nie opłacało Wam szpitali, emerytur, rent....

    jestem za... bo państwo wpierdala się buciorami w moje życie, choć
    opłacam minimalną miesięczną składkę (1000zł), to nie dostaję w zamian
    nic, do lekarza czekaj miesiąc albo pół roku (więc jak trzeba to idę po
    prostu prywatnie), na emeryturę nie ma co liczyć, jak pracownik idzie na
    chorobowe to ja mu opłacam jego chorobę )mimo że on pewnie 2x więcej
    składek odprowadza niż ja.
    Państwo nie daje mi praktycznie nic. Stworzone jest dla mojego dobra, a
    ja im tego dobra NIE CHCĘ ODDAĆ!

    > przeciwnym wypadku, o czym pisze za każdym razem, nawet 1promil poprawy
    > bezpieczeństwa jest wart każdej inwestycji.

    Dajmy wszędzie ograniczenie do 20km/h, nie przestrzegających karać
    wysokimi mandatami. Dzięki temu zaoszczędzimy na leczeniu na pewno
    więcej niż promil, więc gra warta świeczki

    KAŻDY Z WAS obciążony
    > odpowiedzialnością za ten 1 promil postąpiłby identycznie. To prosta
    > matematyka

    zgadza się, przepierdalamy kasę na prawo i lewo, a jak brakuje to
    ściągamy z ludu...

    Lukasz