  • Data: 2012-12-20 12:52:28
    Temat: Re: sroda piatkowo
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-19 22:34, ToMasz pisze:
    > 1. Co Was obchodzi niedoszły morderca w ...na przykład BMW który
    > dostanie mandat na odcinku pomiarowym?
    > 2. jeśli chcecie aby Panstwo nie wtrącało się w Wasze sprawy, głosujcie
    > za tym żeby PAnstwo nie opłacało Wam szpitali, emerytur, rent.... W
    > przeciwnym wypadku, o czym pisze za każdym razem, nawet 1promil poprawy
    > bezpieczeństwa jest wart każdej inwestycji. KAŻDY Z WAS obciążony
    > odpowiedzialnością za ten 1 promil postąpiłby identycznie. To prosta
    > matematyka
    > ToMasz

    To ja znowu to samo. :-)
    Co roku ginie 6 tys. ludzi na raka nie z powodu braku pieniędzy tylko z
    powodu złego nimi rozporządzania i niekompetencji urzędników. Leczy się
    koszmarnie drogo beznadziejne przypadki. Wiem tu też trochę mentalność
    ludzka zawodzi. Ale do jasnej cho... nie po to pracuję przez pół roku
    żeby urzędasy pierdziały w stołki.
    Teraz sobie wszyscy gębę wycierają bezpieczeństwem na drogach.
    Gdybym był Tuskiem i przypomniałbym sobie to sławne przedwyborcze
    wystąpienie to zapadłbym się ze wstydu pod ziemię. (czy kto co tam woli)
    Ale tu trzeba by mieć trochę wstydu, honoru, czy jaj (czy kto co tam woli)