  • 11. Data: 2010-02-09 19:16:31
    Temat: Re: [sprzedam] EF 70-200 L f4
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:hksbll$9ro$1@inews.gazeta.pl...
    > Na pocieszenie Ci powiem, że po jakimś czasie używania kompakta, możesz z
    > przyjemnością wrócić do lustra. Bo tamto niemożliwe, tamto niewygodne i
    > właściwie to efekty nie takie, jak by się oczekiwało. Ale wtedy już
    > inaczej człowiek sobie konstruuje zawartość torby, z naciskiem na
    > minimalizm.

    Ja jestem już po prostu zmęczony lustrem i tymi wszystkimi tobołami.
    Czasem oczywiście jest praca i trafiają się zlecenia bardziej "na lustro" i
    wtedy owszem pakuję torby do bagażnika i jazda.
    Większość zdjęć jednak ostatnimi czasy robię "dla przyjemności", chcę mieć
    aparat zawsze przy sobie nie wyglądając jednak jak camel.
    Coś jak ostatnia reklama Pen-a z Kevin-em Spacey-em tyle, że akurat Pen mi
    nie leży jakoś

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 12. Data: 2010-02-09 19:16:46
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-02-09 20:09:20 +0100, l...@l...localdomain said:

    > E tam, po następnej rundce pewnie najlepszym wyborem będą EVIL-e.

    Za jakiś czas pewnie tak, będzie to sensowna opcja. Ale na dzisiaj są
    jeszcze za duże, jest do nich za mały wybór optyki i cierpią na wiele
    chorób wieku dziecięcego. Ale większość tego zgaduję że zostanie
    rozwiązana w ciągu najbliższych 3-5 lat.

    > Sam już teraz zastanawiam się, czy będę kupował następną lustrzankę.

    Ja niestety znowu właśnie kupuję. Nie podoba mi się to, ale nic innego
    nie spełnia moich, nie tak wygórowanych wymagań.

    de Fresz

  • 13. Data: 2010-02-09 19:21:32
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hkscau$cih$1@inews.gazeta.pl>,
    de Fresz nabazgrał:

    > Ja niestety znowu właśnie kupuję. Nie podoba mi się to, ale nic innego
    > nie spełnia moich, nie tak wygórowanych wymagań.

    Czy czasem jakoś niedawno nie kupowałeś? Jak często poprzednia przestaje
    spełniać wymagania? ;)

  • 14. Data: 2010-02-09 20:22:14
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-02-09 20:16:31 +0100, "Quent" <x...@x...com> said:

> [...]
    > aparat zawsze przy sobie nie wyglądając jednak jak camel.
    > Coś jak ostatnia reklama Pen-a z Kevin-em Spacey-em tyle, że akurat Pen mi

    Doskonale to rozumiem, bo sam miałem dokładnie to samo. I po latach
    życia z wadami kompaktów, niestety wracam do lustra, ale już z bardziej
    minimalistycznym podejściem - z przedłożeniem wagi i zakresu obiektywów
    nad MTFami czy jasnością.
    Z kompaktów rozważ zamiast G11 mnijeszego braciszka S90. Niby G to
    kompakt, ale do noszenia zawsze przy sobie jednak za duży.

    de Fresz

  • 15. Data: 2010-02-09 20:23:20
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-02-09 20:21:32 +0100, l...@l...localdomain said:

    > Czy czasem jakoś niedawno nie kupowałeś?

    Jeszcze nie. Jak to w życiu, zawsze wyskoczy coś nieprzewidzianego.

    de Fresz

  • 16. Data: 2010-02-09 23:01:29
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Quent" napisał
    > Wiesz... akurat taki lens oplaca sie IMO kupic uzywany bo to czołg, tam
    > nie bardzo jest się co zepsuc ;-)
    > Mój egzemplarz przeleżał większość czasu w torbie.

    Oj nie tłumacz się ; ) Oferta jest git i powiem Ci tyle - byłby mój, gdybym
    tylko był jeszcze w posiadaniu lustra ; ))))

    > Zawsze po prostu lubiłem robić zdjęcia ale nigdy nie miałem tyle sprzętu
    > co teraz.
    > Przestało mnie bawić targanie ton sprzętu aby robić zdjęcia dla
    > przyjemności.
    > Dlatego myślę o takim G11.
    > Poprzednie G1 i G3 sprawiały dużo większą frajdę niż obecne lustro z
    > jego wszystkimi duperelami.
    > Starzeje się...

    Nic podobnego - optymalizujesz zagadnienie ; )
    Może się pocieszam ale Twoje argumenty wyglądają jakbym ja je napisał na
    wiosnę zeszłego roku gdy postanowiłem pogonić swoją stajnię na rzecz G1
    : )))
    Miałem tylko nieco więcej farta bo zamianę robiłem przy najbardziej szalonym
    kursie euro i per saldo wszystko sprzedałem powyżej cen zakupu.
    Ale to się opłaca zrobić zawsze - wiem co znaczy pierwszy moment w któym nie
    zabiera się plecaka ze sprzętem bo ma się już dość.

    adam

  • 17. Data: 2010-02-10 07:15:06
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    quent pisze:
    > Wystawiłem go właśnie na Allegro:

    Przepraszam, tak z ciekawosci. Dlaczego zastrzegles przelew
    "z konta bankowego, nie poprzez Pocztę Polską"?

    pozdro
    --
    A S

  • 18. Data: 2010-02-10 07:47:24
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> napisał w wiadomości
    > Przepraszam, tak z ciekawosci. Dlaczego zastrzegles przelew
    > "z konta bankowego, nie poprzez Pocztę Polską"?

    Miałem kiedyś kupującego co zarzekał się, że przesłał kasę pocztą na moje
    konto ale ja jej nigdy nie dostałem.
    Chciał potem abym przesłał towar (płyta CD - muzyka).

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 19. Data: 2010-02-10 07:56:07
    Temat: Re: EF 70-200 L f4
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 10 Feb., 08:47, "quent" <x...@x...com> wrote:
> [...]
    > konto ale ja jej nigdy nie dostałem.
    > Chciał potem abym przesłał towar (płyta CD - muzyka).

    to zupelnie odwrotnie niz u mnie
    przeslalem z konta pieniadze na plyte cd na ebay i nigdy nie doszla.
    kwota byla za mala zeby skladac reklamacje , o ile sobie przypomiam
    wogole nie odpowiedzieli na moja reklamacje.
    gosc sie wymeldowal z ebay i zniknal - koniec - przepadl.
    nie wiem ile osob naciagnal.

    W sumie nawet bylem zadowolony , gdyz byla to plyta dla dzieci , ktore
    stracily umiar w zamawianiu i po tej wpadce odpuscily.

  • 20. Data: 2010-02-10 12:01:03
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2010-02-10 00:01, adam pisze:
> [...]
    > Może się pocieszam ale Twoje argumenty wyglądają jakbym ja je napisał na
    > wiosnę zeszłego roku gdy postanowiłem pogonić swoją stajnię na rzecz G1

    Adam napisz szczerze czy odczułeś to jako poważny krok wstecz? Może
    jednak większość argumentów przeciwko m4/3 to jest takie szukanie haka
    na siłę, przez sprzętowych maniaków?

    --
    Pozdrawiam,
    Bartosz.