  • 1. Data: 2010-02-08 15:21:26
    Temat: [sprzedam] EF 70-200 L f4
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    Witam!

    Leży niemal bezużytecznie u mnie.
    Nie chciałbym go sprzedawać za mniej niż 1800 zl - stan idealny (używany
    sporadycznie) ale już po gwarancji.
    Czy ktoś z Was byłby zainteresowany?

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 2. Data: 2010-02-08 19:36:32
    Temat: Re: [sprzedam] EF 70-200 L f4
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-02-08 16:21:26 +0100, "Quent" <x...@x...com> said:

    > Leży niemal bezużytecznie u mnie.
    > Nie chciałbym go sprzedawać za mniej niż 1800 zl - stan idealny (używany
    > sporadycznie) ale już po gwarancji.
    > Czy ktoś z Was byłby zainteresowany?

    Przemyśl jeszcze tą cenę, bo jak mało używany by nie był:

    http://www.ceneo.pl/4761

    Tyle to on traci po wyjściu za próg sklepu.

    de Fresz

  • 3. Data: 2010-02-08 19:52:21
    Od: "quent" <quent75 maupa gmail kropa kom>

    > Przemyśl jeszcze tą cenę, bo jak mało używany by nie był:
    > http://www.ceneo.pl/4761
    > Tyle to on traci po wyjściu za próg sklepu.

    Możliwe, że masz rację.
    Z drugiej strony za 1800 (i nawet więcej) sprzedawał się używany na Allegro.
    Ogólnie to nie pali mi się. Jeśli nie da rady za 1800 to niech sobie leży.
    A leży w torbie i wyciągam go od wielkiego dzwonu więc pomyślałem żeby
    zamienić go na G11.
    Przydałaby mi się taka lepsza małpka... :-)

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 4. Data: 2010-02-09 12:05:53
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Wystawiłem go właśnie na Allegro:
    http://allegro.pl/item916355911_canon_ef_70_200_f4_l
    _usm_uzywany_b_rzadko_polecam.html

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 5. Data: 2010-02-09 16:13:39
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Wystawiłem go właśnie na Allegro:
    > http://allegro.pl/item916355911_canon_ef_70_200_f4_l
    _usm_uzywany_b_rzadko_polecam.html

    Życzę Ci żebyś sprzedał, aczkolwiek mało prawdopodobne. Nie
    wiem jak rozumowanie innych, ale ja bym jednak wolał dołożyć
    20% i kupić nowy, z gwarancją. Nie żebym był nieufny w
    stosunku do sprzedającego, ale rzeczy martwe często bywają
    złośliwe i lubią się niezapowiedzianie popsuć ;-).
    Sam swego czasu szukałem takiej używki, ale ceny są
    kosmiczne. 200-300 złotych taniej niż nówka ze sklepu.
    Przecież to bez sensu...

  • 6. Data: 2010-02-09 16:40:29
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    > 200-300 złotych taniej niż nówka ze sklepu. Przecież to bez sensu...

    W sklepie z transportem 2300 u mnie 1750 czyli 550 zl roznicy.
    550 to 300 ani tym bardziej 200.
    Dzwonil juz chetny (zgodzilem sie na cene z transportem), chce tylko
    dokladnych zdjec soczewek. Kto wie moze juz jutro sprzedam.

    Pozdrawiam!

  • 7. Data: 2010-02-09 16:43:40
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > W sklepie z transportem 2300 u mnie 1750 czyli 550 zl
    > roznicy.
    > 550 to 300 ani tym bardziej 200.

    Ale ja się nie czepiam, po prostu jednak wolałbym dołożyć do
    nowego. Jakoś do używanych rzeczy mam pecha po prostu ;-)

    > Dzwonil juz chetny (zgodzilem sie na cene z transportem),
    > chce tylko dokladnych zdjec soczewek. Kto wie moze juz
    > jutro sprzedam.

    Pogratulować :-). W sumie rzeczywiście w Twoim przypadku to
    ok. 75% ceny nowego. Ale większość używek chodzi właśnie w
    takicj cenach, jak napisałem, co osobiście uważam za
    przesadę :-)

  • 8. Data: 2010-02-09 18:31:51
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Robert_J" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ale ja się nie czepiam, po prostu jednak wolałbym dołożyć do nowego. Jakoś
    > do używanych rzeczy mam pecha po prostu ;-)

    Wiesz... akurat taki lens oplaca sie IMO kupic uzywany bo to czołg, tam nie
    bardzo jest się co zepsuc ;-)
    Mój egzemplarz przeleżał większość czasu w torbie.
    Zawsze po prostu lubiłem robić zdjęcia ale nigdy nie miałem tyle sprzętu co
    teraz.
    Przestało mnie bawić targanie ton sprzętu aby robić zdjęcia dla
    przyjemności.
    Dlatego myślę o takim G11.
    Poprzednie G1 i G3 sprawiały dużo większą frajdę niż obecne lustro z
    jego wszystkimi duperelami.
    Starzeje się...

    Pozdr.

  • 9. Data: 2010-02-09 19:05:25
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-02-09 19:31:51 +0100, "Quent" <x...@x...com> said:

> [...]
    > przyjemności.
    > Dlatego myślę o takim G11.
    > Poprzednie G1 i G3 sprawiały dużo większą frajdę niż obecne lustro z

    Na pocieszenie Ci powiem, że po jakimś czasie używania kompakta, możesz
    z przyjemnością wrócić do lustra. Bo tamto niemożliwe, tamto niewygodne
    i właściwie to efekty nie takie, jak by się oczekiwało. Ale wtedy już
    inaczej człowiek sobie konstruuje zawartość torby, z naciskiem na
    minimalizm.

    de Fresz

  • 10. Data: 2010-02-09 19:09:20
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hksbll$9ro$1@inews.gazeta.pl>,
    de Fresz nabazgrał:

> [...]
    > i właściwie to efekty nie takie, jak by się oczekiwało. Ale wtedy już
    > inaczej człowiek sobie konstruuje zawartość torby, z naciskiem na

    E tam, po następnej rundce pewnie najlepszym wyborem będą EVIL-e.
    Sam już teraz zastanawiam się, czy będę kupował następną lustrzankę.

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Styczeń plecień bo przeplata...