  • Data: 2015-11-07 17:38:50
    Temat: Re: sprawdzać bilingi
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "nadir"

    > Chyba jestem jedyny, który zatrzymuje się na tych strzałkach. Jak sięgam
    > pamięcią to raz widziałem u kogoś takie zachowanie.
    To jest nas dwóch.;)
    Po mojej mieścinie porusza się sporo Niemców, a tam od "zawsze" są
    strzałki i to niekoniecznie w formie sygnalizatora, więc moi ziomale
    przywykli do zatrzymywania się przed strzałką. Ale wystarczy, że wyjadę
    do jakiegoś większego miasta, to trafi się nawet łoś, który potrafi mnie
    "obtrąbić" za zatrzymanie się przed strzałką.
    ---
    A po co Ty stajesz przed strzałką ?