  • 11. Data: 2013-01-23 22:21:20
    Temat: Re: spisek?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 22 Jan 2013, butek wrote:

    > Może dlatego, że nigdy nie słyszałem żeby ktoś tego używał,

    Tego nie podważam, ale przy okazji:

    > a biorąc pod
    > uwagę, że obecnie "co druga" atramentówka ma cd-tray w zestawie szarobury
    > pseudo-nadruk na CD/DVD już jest po prostu passe?

    ...ta wersja wymaga "drukowalnych" płytek, te zaś mogą dać niezapomniane
    wrażenia po np. chlapnięciu herbatą.
    Z tego powodu LS IMVHO ma jakieś szanse przetrwać.

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2013-01-25 08:43:23
    Od: Jingiel <x...@x...xxx>

    > ...ta wersja wymaga "drukowalnych" płytek, te zaś mogą dać niezapomniane
    > wrażenia po np. chlapnięciu herbatą.
    > Z tego powodu LS IMVHO ma jakieś szanse przetrwać.
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Są już płytki "wodoodporne"
    --
    Jingiel

  • 13. Data: 2013-01-25 10:51:27
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Są już płytki "wodoodporne"

    A wodoodporne tusze?

    PS mozna dostac taka drukarke (co drukuje na plytach) do 300zl?

  • 14. Data: 2013-01-25 11:37:07
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2013-01-25 10:51, Q pisze:

    > A wodoodporne tusze?
    >
    > PS mozna dostac taka drukarke (co drukuje na plytach) do 300zl?

    http://www.camino.pl/canon-pixma-ip7250,twr,64315.ht
    ml

    Tylko nadruk raczej nie jest wodoodporny.
    Tego trzeba szukać u Epsona, ale i drukarka jest w innej cenie, chyba,
    że się coś zmieniło.

    Pozdrawiam

    DD

  • 15. Data: 2013-01-25 12:22:17
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2013-01-25 10:51:27 +0100, "Q" <n...@s...org> said:

    > A wodoodporne tusze?
    >
    > PS mozna dostac taka drukarke (co drukuje na plytach) do 300zl?

    A zestaw atramentów za 400zł ? ;)))

    --
    DJ

  • 16. Data: 2013-01-25 12:41:15
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2013-01-25 12:22, DJ pisze:

    > A zestaw atramentów za 400zł ? ;)))

    Sprawdziłeś? To sprawdź.

    Pozdrawiam

    DD

  • 17. Data: 2013-01-25 12:52:37
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2013-01-25 12:41:15 +0100, Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> said:

    > Sprawdziłeś? To sprawdź.

    Nie. Tylko pytałem.
    A kierunek ceny jedynie mniemam z ogólnego trendu polityki cenowej
    atramentówek i materiałów eksploatacyjnych.

    --
    DJ

  • 18. Data: 2013-01-25 13:11:22
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2013-01-25 12:52, DJ pisze:

    > Nie. Tylko pytałem.
    > A kierunek ceny jedynie mniemam z ogólnego trendu polityki cenowej
    > atramentówek i materiałów eksploatacyjnych.

    Cena nawet kompletu atramentów jest, powiedzmy, akceptowalna. Z ich
    wydajnością już jest inaczej, chociaż jak dobrze policzyć to nie jest
    tragicznie. 12gr/stronę dla każdego koloru to i tak porównywalnie do
    tanich laserówek. Oczywiście druk zdjęć wychodzi zupełnie inaczej.
    Ja używam atramentowych Canonów już od paru lat i uważam, że są to
    całkiem udane urządzenia. Przymierzam się do zakupu jakiegoś Epsona ze
    względu na wodoodporny atrament, ale jak popatrzę na ceny, to mi się
    wodoodporności odechciewa.

    Pozdrawiam

    DD

  • 19. Data: 2013-01-25 13:16:53
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2013-01-25 13:11:22 +0100, Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> said:

    > Cena nawet kompletu atramentów jest, powiedzmy, akceptowalna. Z ich
    > wydajnością już jest inaczej,

    Główny zabójca wydajności to przeczyszczanie dysz. Możesz mieć i
    sytuację że nie wydrukujesz ani kartki, a tusz zużyje do zera.

    --
    DJ

  • 20. Data: 2013-01-25 13:26:32
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2013-01-25 13:16, DJ pisze:

    > Główny zabójca wydajności to przeczyszczanie dysz. Możesz mieć i
    > sytuację że nie wydrukujesz ani kartki, a tusz zużyje do zera.

    To wtedy znaczy tylko tyle, że zrobiłeś zły zakup i powinieneś raczej
    pożyczać drukarkę od kogoś, kto z niej korzysta. Bo kupować żeby mieć to
    można inne rzeczy, a nie drukarkę atramentową.

    Pozdrawiam

    DD