  • Data: 2012-10-20 17:02:27
    Temat: Re: sortowanie
    Od: "slawek" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PK" <P...@n...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:s...@n...notb-home.
    ..
    > Czy Ty musisz robić reklamę darmowemu oprogramowaniu?

    Gdzie? Kiedy?

    Ja nie dzielę programów na darmowe i niedarmowe. Ja dzielę na dobre i na
    złe.

    Excel jest względnie ok, ale... zdziwisz się... poza Excel'em są jeszcze
    inne programy, a świat nie kończy się na fakturowaniu i zliczaniu "ile było
    dni roboczych."

    Dlatego jeżeli np. do rysowania wykresów od Excela 1000x lepszy jest
    gnuplot, to używam gnuplota. Nawet mając parę innych, komercyjnych,
    programów. Przynajmniej łatwo wysłać potem rysunek do publikacji - pakiet MS
    Office jest beznadziejny pod tym względem. Ale każdy robi takie rysunki,
    jakie są mu potrzebne. Niektórym potrzebne są jedynie słupki poparcia i
    dynamiczny wzrost, może jakieś kursy franka. Do tego Łojfis - jakikolwiek -
    może się nadawać. Ba, jest nawet całkiem zgrabna biblioteka MS, .NET i
    okolice, oferująca takie jak w Excelu wykresy spod C# i C++. Paskudnie
    zakopana dokumentacja - trudno na nią trafić, choć jest darmowa. Tak, MS też
    rozdaje bezpłatnie.

    > Ale o co Ci chodzi właściwie?

    Że piszesz tak, jakby ci płacili za reklamę produktów MS na grupach
    dyskusyjnych. Ot, taki troll - trend setter.

    > Jestem na tej grupie od niedawna i się nie orientuję. Zawsze jesteś
    > taki upierdliwy? Czy istnieje jakiś sposób na przekonanie Cię, żebyś
    > się ode mnie - mówiąc potocznie - odwalił?

    Tak. Nie.

    Tzn. jestem baardzo upierdliwy. Bardzo. Uwierz. Szczerze ostrzegam. Bo poza
    tym - to jestem też uczciwy i staram się przestrzegać fair play. Na przykład
    jak są dobre darmowe programy - to piszę/mówię że są. A jak komercyjny
    produkt to kaszana - to też. A jak darmowy produkt to kicha - to też. A jak
    coś jest dobrego (choć za pieniądze) to też. I wszelkie vice wersa.

    Nie. Bo nikt się tu nie czepia ciebie (niezłą masz manię wielkości), ale
    tego co piszesz. To co piszesz to - w większości - albo bzdury, albo zwykły
    FUD, albo próba promocji produktów MS. Skoro piszesz je do grupy
    dyskusyjnej... no cóż, musisz się liczyć z tym, że będzie to dyskutowane.
    Przestań pisać - a nikt nie będzie komentował tego co napisałeś.