  • Data: 2012-10-20 19:08:46
    Temat: Re: sortowanie
    Od: "slawek" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Roman W" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:4babd9eb-4996-41da-9506-223df04074de@go
    oglegroups.com...
    > Hmm, albo tobie ktos placi (np. RedHat) za reklame programow linuksowych.
    > Ale wiesz, ze takie rzucanie "jestes platnym trollem" to bucerka?

    Dlaczego? Bo ty tak uważasz?

    A ja widzę, że PK nic a nic nie pisze o <<sortowaniu>> - jakby nie było
    taki jest topic - ale zawsze wrzuca "Excel jest the best" - gdy tylko może.

    Jeżeli to nie jest "płatny troll" - to przynajmniej miłośnik Excel-a.
    (Diskajmer - Excel jest dość fajny, ale np. nie da się mieć w nim tylu
    wierszy w arkuszu ilu jest Polek i Polaków razem.)

    Ja nie piszę nic o tym, że RedHat (pokaż gdzie niby to pisałem?).

    Więc jak rozumiem - Romuś - albo kierownictwo kazało się ci rozmnożyć - i
    jesteś naraz PK i Roman W...

    ... albo przydzielono jednego forumowego trolla więcej, aby ratować
    kolegę...

    ... albo sam nie wiem co.

    Żartowałem.

    Jednak musisz się zgodzić, że do rysowania wykresów do publikacji w
    żurnalach naukowych Excel nadaje się mniej więcej tak, jak kurs mechaniki
    kwantowej do szkolenia menagerów supermarketów. Głupio trochę, że MS nie
    zrobił "scientific-plug-in for Excel and Word" - ale trudno - ich strata.
    Jak potrzebuję ładnego wykresu to sobie sam piszę - to tylko jakieś 500
    LOC - a mam to co chcę. Oś X, oś Y, punkty, rozmiar papieru, może być API,
    może być PostScript. Luzik. Obojętnie - Fortran, C, awk.