eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysmarowanie srubRe: smarowanie srub
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: smarowanie srub
    Date: Tue, 13 Mar 2018 21:14:22 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 9
    Message-ID: <p89bf1$7ko$1@node1.news.atman.pl>
    References: <4683on578tve$.1vhkco8k8y1ux.dlg@40tude.net>
    <p82pjf$ucn$1@news.mixmin.net> <p83lbb$1mq$1@node2.news.atman.pl>
    <5aa5a810$0$1009$65785112@news.neostrada.pl>
    <p88het$eij$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1520972066 7832 46.21.210.209 (13 Mar 2018 20:14:26 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 13 Mar 2018 20:14:26 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.6.0
    In-Reply-To: <a...@g...com>
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: Avast (VPS 180313-4, 2018-03-13), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2626548
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-03-13 o 17:28, Zenek Kapelinder pisze:
    > Z wielka niesmialoscia musze stwierdzic ze w silniku czesc srub ma drobniejszy
    gwint. Duza czesc to typowe M. Ale ani jedne ani drugie pomimo ze pracuja w goracym
    oleju i na dodatek pod niektorymi nie ma zadnych podkladem zabezpieczajcych przed
    odkrecaniem to same sie nie odkrecaja. Pewno dzisiaj na calym swiecie w dwoch
    samochodach odkrecila sie sruba czy nakretka na korbowodzie. Ale nie da sie z tego
    zrobic zadnej statystyki czy probowac znalezc jakas zaleznosc ze jak w oleju to sie
    samo odkreca. Zjawisko samoczynnego oskrecania sie srub czy nakretek mocujacych felge
    jest znane. Zwiazane jest ze zjawiskiem otaczania. Wystepowalo w przeladowanych
    ciezarowkach w ktorych sruby i gniazda w felgach byly zuzyte. Zabezpieczano sie przed
    tym stosujac z jednej strony gwinty normalne a z drugiej gwinty lewe. Spotkalem sie z
    tym w Willysie i innych samochodach ciezarowych z czasow wojny.

    Zarzucasz rozmówcom nieznajomość tematu a sam produkujesz takie babole.
    Nie spotkałeś jeszcze wewnątrz silnika śrub zabezpieczonych przed
    odkręceniem?


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: