eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysmarowanie srubRe: smarowanie srub
  • Data: 2018-03-14 15:44:18
    Temat: Re: smarowanie srub
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "RadoslawF" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:p8b0q9$q6k$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2018-03-13 o 21:49, Zenek Kapelinder pisze:
    >> Spotkalem. W silniku od warszawianki sruby i nakretki od korbowodow
    >> mialy otwory jak pod zawleczki. Ale nie bylo zawleczek tylko po
    >> skreceniu przeciagany byl przez otwory drut. Potem sie go skrecalo
    >> kombinerkami zeby kupy sie trzymal. W woldze byly takie smieszne
    >> blaszki z gwintem nakrecane za nakretka. Podpory walu i korbowody
    >> byly tak zabezpieczone. Czasami stosuje sie zabezpieczenie z
    >> zaklepywanej na lbie sruby blaszki. Teraz Twoja kolej. Wymieniaj
    >> znane Ci zabezpieczenia. Przy okazji. Niedawno widzialem w
    >> autobusie komunikacji miejskiej nakretki mocujace felge
    >> zabezpieczone drutem tak jak to bylo w warszawiance zrobione.

    >To dlaczego w dyskusji pomijasz istnienie takich zabezpieczeń?
    >Nie pasują do twojej koncepcji nieodkręcających się smarowanych śrub?

    Ale faktem jest, ze w innych silnikach ich nie ma.
    Sruby wystarczajaco dobrze trzymaja.

    Nie ma ich tez np na nakretce mocujacej kolo pasowe alternatora.

    Ale bywaja w piastach kol. Moze dlatego, ze tam sie nie dokreca
    nakretek do oporu.



    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: