eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysmarowanie srubRe: smarowanie srub
  • Data: 2018-03-13 21:14:22
    Temat: Re: smarowanie srub
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2018-03-13 o 17:28, Zenek Kapelinder pisze:
    > Z wielka niesmialoscia musze stwierdzic ze w silniku czesc srub ma drobniejszy
    gwint. Duza czesc to typowe M. Ale ani jedne ani drugie pomimo ze pracuja w goracym
    oleju i na dodatek pod niektorymi nie ma zadnych podkladem zabezpieczajcych przed
    odkrecaniem to same sie nie odkrecaja. Pewno dzisiaj na calym swiecie w dwoch
    samochodach odkrecila sie sruba czy nakretka na korbowodzie. Ale nie da sie z tego
    zrobic zadnej statystyki czy probowac znalezc jakas zaleznosc ze jak w oleju to sie
    samo odkreca. Zjawisko samoczynnego oskrecania sie srub czy nakretek mocujacych felge
    jest znane. Zwiazane jest ze zjawiskiem otaczania. Wystepowalo w przeladowanych
    ciezarowkach w ktorych sruby i gniazda w felgach byly zuzyte. Zabezpieczano sie przed
    tym stosujac z jednej strony gwinty normalne a z drugiej gwinty lewe. Spotkalem sie z
    tym w Willysie i innych samochodach ciezarowych z czasow wojny.

    Zarzucasz rozmówcom nieznajomość tematu a sam produkujesz takie babole.
    Nie spotkałeś jeszcze wewnątrz silnika śrub zabezpieczonych przed
    odkręceniem?


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: