    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: skonsruujmy !
    <o9fkpd$88c$1@node2.news.atman.pl> <o9fks5$853$2@node2.news.atman.pl>
    <o9frcn$f4u$1@node2.news.atman.pl> <o9j2ds$snc$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <58bd1fc0$0$5162$65785112@news.neostrada.pl>
    <vlb76m6e63qi$.1d12fwje52zyk.dlg@40tude.net>
    <o9lobi$un$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <o9lppp$32j$1@node2.news.atman.pl> <oa7gdt$7vl$1@node2.news.atman.pl>
    <58c79ff1$0$15190$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@h...linksys>
    <58c7e64e$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Tue, 14 Mar 2017 14:07:42 +0100

    Pan Cezary Grądys napisał:

    > Niby postęp, a mamy coś takiego:
    >
    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1019401,title,Zycie-w-po
    lmroku-ubostwo-energetyczne-w-Polsce,wid,17803915,wi
    adomosc.html?ticaid=118c9e&_ticrsn=3

    A jednak postęp. Artykuł z 2015 r, piszą o "żarówkach LED za 1/20 renty,
    za 50 złotych". Dzisiaj cena bliższa 5 zł.

    "Zadania domowe odrabiane przy świecach" -- ciekawe co tym dzieciakom
    teraz zadają do domu. Ja bym kazał policzyć, ile razy drożej wychodzi
    oświetlenie świecami niż prądem. Tu jest problem. Ludzie są tak
    niewyedukowani, że nie potrafią rozwiązywać swoich najprostszych
    codziennych problemów. Sto lat temu szkoła lepiej przygotowywała
    do życia.

    --
    Jarek