  • Data: 2017-03-14 20:58:13
    Temat: Re: skonsruujmy !
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Teraz pieniądze mamy realne, a każdy w domu może mieć Excela i sobie
    > na nim wyliczyć, że choćby nie wiem ile władza dla siebie nakradła,
    > to na poziom życia w kraju wpływ ma to znikomy. Co innego nieudolność
    > rządzenia i nieudacznictwo.

    Żeby to ich było 460 tylko, to bym rację przyznał. Ale oni otaczają się
    czopkami, którzy też muszą zarobic, te czopki kolejnymi... Kazdy ma
    znajomych i rodzinę...
    Poza tym, żeby ukraść 100kzł to robią jakiś przetarg na dużo większą
    sumę i straty w miliony idą.
    Oczywiście nieudacznictwo gorsze, ktos inteligentny by wiedział, że
    lepiej bogatemu ukraść 2% niz biednemu 50%. Cały czas ten Miś aktualny.

    --
    Cezary Grądys c...@w...onet.pl