  • Data: 2017-03-14 17:59:42
    Temat: Re: skonsruujmy !
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Jarku, ale jak okreslic ile wladza dla siebie moze ukrasc ?
    > 100 mln, mld, 10 mld, 20 mld ?

    Jakie to ma znaczenie. Janukowycz kradł ponad przeciętną. Została po nim
    willa, czy może pałac nawet. Da się przyrównać jego wrtość do tego, czego
    nie dostała Ukraina w czasie jego rządów?

    > Kawal o autostradzie znasz ?

    O tej niewybudowanej? Znam. I uważam go za głupi i całkowicie oderwany
    od rzeczywistości. Jak można ukraść autostradę albo pieniądze na nią?
    Co z kasą zrobić dalej. Zainwestować może. Albo wydać na swoje, coś za
    nią zbudować. No... może autostradę.

    Chavez i jego następcy nie kradli pieniędzy z ropy. Dziadostwo, jakie
    widać w Wenezueli nie wynika ze złodziejstwa, tylko z nieudolności.
    Sułtan Brunei też nie kradnie, choć ma pałac ze złotymi kopułami.
    Ale tam kraj wygląda zgoła inaczej, chociaż tamtejszy system społeczny
    nie musi być zgodny z naszymi zapatrywaniami.

    Jarek

    --
    Na dworcach kradło się zawsze i będzie się kradło dalej. Inaczej nie można.