  • Data: 2017-03-14 15:32:18
    Temat: Re: skonsruujmy !
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Jacek Maciejewski napisał:

    > Tak, albowiem *wszyscy* (tak, ty też i ja też :) jesteśmy złodziejami.
    > Przynajmniej potencjalnymi. Każdy ma swoją cenę z wyjatkiem świętych
    > ale tych mało jak na lekarstwo :)

    Rola złodziejstwa w procesie rządzenia jest silnie przereklamowana.

    Za komuny ludzie wierzyli w to, że w kraju bida a w sklepie nie
    ma kiełbasy tylko dlatego, że Stasia Gierkowa lata co tydzień
    helikopterem do Paryża kupować nowe futro. Wiarę tę umacniał fakt,
    że w kraju dało się przeżyć miesiąc za 10 dolarów. A ile kosztuje
    futro w Paryżu, to mówił kolega szwagra, co w Paryżu był widział
    na wystawie. Wyobraźnia podpowiadała, że zamiast takiej wycieczki
    (gdyby ona miała miejsce), to można całe województwo utrzymać.

    Teraz pieniądze mamy realne, a każdy w domu może mieć Excela i sobie
    na nim wyliczyć, że choćby nie wiem ile władza dla siebie nakradła,
    to na poziom życia w kraju wpływ ma to znikomy. Co innego nieudolność
    rządzenia i nieudacznictwo.

    Jarek

    --
    W telewizji czterej znawcy | Masy pracujące stracą
    Od nawozów i od świata | Gdy realna płaca spadnie