  • Data: 2017-03-03 12:10:20
    Temat: Re: skonsruujmy !
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-03-03 o 10:27, SW3 pisze:

    > A kto ją zaprogramuje i dlaczego tak a nie inaczej i dlaczego ten a nie
    > inny?
    > Inteligencja zdarza się i wśród ludzi ale wyborcy jakoś jej nie
    > popierają, dlaczego mieliby poprzeć sztuczną?

    Z tego wynika, że rozwiązaniem (być może jedynym) postawionego problemu
    powinny być zmiany zasady dokonywania poparcia w postaci głosowania.
    Nie pamiętam jak to jest z IQ. Jeśli z definicji (jak przypuszczam) 100
    to jakaś średnia to każdy głos oddany przez obywatela powinno się
    przemnażać przez jego (IQ-100).
    Wymagało by to ustalenia czym jest odwrotność oddanego na daną partię
    głosu i dla ujemnych wartości IQ-100 dodawanie do łącznych wyników tej
    odwrotności pomnożonej przez 100-IQ.

    Osobiście jestem przekonany, że gdyby jakiś kraj wprowadził taki system
    to w kilka dziesięcioleci byłby na stałe "zieloną wyspą".

    Ale to chyba niemożliwe, niemożliwe.. (tu mi się Seksmisja przypomniała).
    P.G.