  • 71. Data: 2011-11-07 00:47:01
    Temat: Re: silnik BBY 1,4 samodzielna wymiana oleju
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    news:4eb54459$0$5812$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    > wiadomości news:j9359h$hrf$1@inews.gazeta.pl...

    > A które ASO wymienia za darmo olej, nawet ten kupiony u nich?
    > Bo chyba nie na temat piszesz.

    Masz rację. Napisałem o różnicy w samej cenie oleju.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 72. Data: 2011-11-07 01:43:20
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-11-06, Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl> wrote:

    > Krzysiek, trafiłeś w 10 :-)

    Dzień jak co dzień :)

    > Warsztat nawet tak się nazywa: "Garaż 4x4" :-)

    I słusznie. Ja tam nie widzę powodów, żeby przepłacać za autoryzację
    oraz drogą kawę - wolę móc popatrzeć na działania mechanika.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 73. Data: 2011-11-07 09:15:29
    Od: Krystian <k...@g...com>

    On 2011-11-06 16:23, Pszemol wrote:
    > Aby samemu zmienić olej NIE TRZEBA mieć żadnych warunków...
    > U mnie, w USA, duzezaklady samochodowe przyjmuja taki olej bez gadania, slyszalem
    > ze pala nim w kotlowniach, ze stary olej jest rutynowo spalany.

    A bo w USA pewnie kryzys, w Polsce zielona wyspa i każdego stać na
    wymianę w warsztacie :)

    Krystian

  • 74. Data: 2011-11-11 20:14:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Krystian" <k...@g...com> wrote in message

    > A bo w USA pewnie kryzys, w Polsce zielona wyspa i każdego stać na wymianę
    > w warsztacie :)

    Jak na razie w Europie robi się większy kryzys niż w USA...