-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "Robert_J" <d...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: siła uderzeniowa pasażera to czasem 3 tony
Date: Fri, 24 Jun 2011 10:03:48 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 22
Message-ID: <iu1gds$7cu$1@news.onet.pl>
References: <iu0c0d$g2c$1@inews.gazeta.pl> <1...@p...pl>
NNTP-Posting-Host: 92-55-249-200.net.pbthawe.eu
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1308902653 7582 92.55.249.200 (24 Jun 2011 08:04:13 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Jun 2011 08:04:13 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <1...@p...pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2378770
[ ukryj nagłówki ]> Parę lat temu pod Opolem był wypadek, gdzie syn zabił
> własną matkę.
> Matka siedziała z przodu na fotelu pasażera, syn leżał bez
> pasów z
> tyłu. A to był zwykły zjazd do rowu.
Dokładnie. Wcale szybko nie trzeba jechać. A w takich
"reklamach" siłę podają w tonach (choć to oczywiściebo to
najbardziej trafia do wyobraźni. Większość ludzi poczułaby
się urażona gdyby z ekranu usłyszała o jakichś niutonach,
dynach czy m/s2 ;-)))
A do Michała:
Skąd wziąłeś limit bezpieczeństwa 45 G??
Nie porównuj pilota do zwykłego kierowcy. Pilot to organizm
"selekcjonowany", przygotowywany długim szkoleniem i
treningami do przetrzymania wysokich przeciążeń. I wcale nie
jest tak że on wytrzymuje "bez niczego" te przeciażenia,
wspomaga go w tym mocno technologia. Choćby kombinezon.
Zresztą niejeden raz były wypadki utraty przytomności przez
pilota właśnie w wyniku przeciążenia. Normalny człowiek
wytrzyma może do kilkunastu G...
Następne wpisy z tego wątku
- 24.06.11 10:09 Tomasz Pyra
- 24.06.11 10:21 LEPEK
- 24.06.11 10:27 Tomasz Pyra
- 24.06.11 11:07 Alexy
- 24.06.11 11:12 RoMan Mandziejewicz
- 24.06.11 11:56 Sebastian Kaliszewski
- 24.06.11 12:22 Arendt Djickmann
- 24.06.11 12:24 kamil
- 24.06.11 12:32 RoMan Mandziejewicz
- 24.06.11 12:44 Sebastian Kaliszewski
- 24.06.11 13:42 Pawel \"O'Pajak\
- 24.06.11 14:44 Robert_J
- 24.06.11 15:00 PM
- 24.06.11 15:07 Krenauer
- 24.06.11 15:32 PM
Najnowsze wątki z tej grupy
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
Najnowsze wątki
- 2024-12-19 koniki obsiadły kolejki i numerki
- 2024-12-18 Poseł oszukany "na policjanta"
- 2024-12-18 znów chory psychicznie
- 2024-12-18 Katowice => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-18 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Katowice => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-18 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-18 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2024-12-18 Katowice => Kierownik Działu Zarządzania Platformą Wirtualizacji i
- 2024-12-18 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=