  • Data: 2009-04-24 09:08:44
    Temat: Re: sigma 10-20
    Od: Kryhu <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Łukasz Bąk pisze:

    Hej

    > Bo obiektyw niestety słaby. Nie znalazłem miejsca na którym się AF skupił.
    > Kompletnie nieostre (to w mojej opini dyskwalifikuje ten obiektyw).
    > Winietuje, ale to cieżko ocenić na tych kompozycjach. Aberracja spora...
    > Foty wywołują wrażenie jakby aparatem w telefonie były zrobione.
    > Sigma ma sporo takich "udanych propozycji marketingowych" w pudełkach po
    > obiektywach.

    Masz ten obiektyw? Używałeś go? Tutaj wszystko wskazuje na wadliwy egz.
    więc nie generalizuj. Miałem tą Sigme prawie dwa lata, używałem go z
    D80/D300 i złego słowa nie dam powiedzieć. Pod względem aberracji jest
    lepszy chyba od wszystkich szerokich zoomów DX konkurencji, ma bdb
    powłoki antyrefeksyjne. AF działa bdb. Jedyne do czego można się
    przyczepić to winieta.
    I żeby nie było że nie mam porównania to aktualnie używam Nikkora
    14-24/2.8, ta Sigma to dobra propozycja dla lustrzanek DX
    --
    Pozdro
    Kryhu