  • Data: 2011-08-31 08:30:31
    Temat: Re: serwis gwarancyjny Seagate
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-30 22:34, Michal Kawecki pisze:

    > No tak, generalnie je naprawiają, dyski jakie dostawałem też miały takie
    > nalepki (choć nie wszystkie). Jednak jest to długotrwały proces i nie ma
    > on związku z bieżącą realizacją zgłoszenia gwarancyjnego. Klientowi
    > odsyłany jest inny sprawny dysk wzięty z półki magazynowej.

    Takie numery ze sprzedażą towarów po naprawie u producenta jako
    fabrycznie nowych to robił swego czasu Action.

    Doszło do tego, że jak jakiś klient chciał naprawić padnięty komputer (w
    znaczeniu ogólnym: hardware i/lub software), a zobaczyłem
    charakterystyczne stickersy ze znaczkiem A, to często rezygnowałem z
    usługi, odsyłając klienta gdzie indziej :(

    --
    Pozdrawiam.

    Adam