  • Data: 2011-02-21 19:30:22
    Temat: Re: sens "spawania" chlodnicy
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:rm95m6tccoht12a3ctmjp6ikbnc66vm0og@4ax.com...

    > Albo zarobil 250, bo mu ta drutowana nie padla blisko domu, ale po pol
    > roku.
    > Ale to juz kazdy musi wykoncopac sam co mu sie bardziej oplaca.
    Jak chcesz to wykoncypować?
    Jak ktoś jeździ codziennie 8 km do pracy to mu może wytrzyma i nowe
    drutowanie nie bedzie potrzebne. Ale potem pojedzie w pełnym spokoju na
    wakacje z rodziną w lipcu do Chorwacji, upał, ciśnienie w układzie
    chłodzenia i wy***bie sekcja obok, bo to przecież po prostu stara chłodnica.
    I przez głupotę takiego druciarza ucierpi nie tylko on (na co w końcu
    zasłużył), ale i niewinna rodzina.
    Nie można przewidzieć ani wykoncypować. Można jedynie, posługując się
    zdrowym rozsądkiem, zmniejszyć do minimum ryzyko.
    Ale - jak pisałem wcześniej - można mieć różne hobby, nawet jeżdżenie
    drutowanym złomem.

    --
    Jotte