  • Data: 2011-02-21 19:35:23
    Temat: Re: sens "spawania" chlodnicy
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 21 Feb 2011 19:13:19 +0100, Jotte wrote:
    >Akurat!
    >W TVN Turbo, czy gdzieś, tam była niby reklamówka pokazująca w kosmicznym
    >skrócie proces bieżnikowania, a na koniec ukombinezowany na roboczo
    >ćwierćinteligent stwierdzał, ze opony bieżnikowane nie ustępują jakością...
    >itd. Ale ja już wtedy byłem po jednym, jedynym moim zakupie takiego
    >wynalazku. Nigdy więcej.

    Czyli porownujemy jednak z ta tansza :-)

    >Czynnikiem stymulującym podaż - i to często głównym - może być po prostu
    >cena ujęta w odniesieniu do zasobności portfela uśrednionego nabywcy. Są

    Tylko ze z drugiej strony masz koszt wytworzenia i nie mozesz ponizej
    niego zejsc. I moze sie okazac ze bieznikowana nie moze byc duzo
    tansza od nowej, a wiec nik tego nie kupi .. wiec nikt nie probuje
    robic. No dobra, ktos tam niby robi.

    >tacy, co kupują używane opony u jakiegoś gumiarza. Ale czy zastanowi się
    >który, że przecież ten gumiarz te gumy skądś ma, może ktoś przyjechał z
    >nowymi i zostawił zużyte. Dlaczego to zrobił? Może były już do niczego?

    A moze kupil zimowki i nie chcialo mu sie nosic tych starych.

    >ten to kupuje, zakłada i jeździ. Guma wcale nie musi być zdarta do rantów
    >kontrolnych, usterki mogą być niewidoczne na pierwszy rzut oka. Poza tym
    >guma się starzeje - założyłbyś nowiusieńkie, nieużywane gumy co leżały 10
    >lat w magazynie?

    Zalozylbym. Niektorzy chyba na starszych jezdzili.
    A co by byly warte to bym sie dopiero dowiedzial.

    J.