  • Data: 2011-02-21 20:36:09
    Temat: Re: sens "spawania" chlodnicy
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@nie_warto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:iju307$ddv$1@news.dialog.net.pl...

    > Przecież napisałem - wg ścisłych procedur producenta, przy użyciu
    > oryginalnych, atestowanych części...

    A jaką masz pewność, że mechanik znał te procedury i co bardziej istotne -
    stosował? Skąd wiesz, jakie części użył do naprawy? Skąd wiesz, że robił to
    mechanik, któremu powierzyłeś pracę i zaufałeś? Można tak wymieniać bez
    końca.

    Nie zaprzeczasz, że istnieje technologiczna możliwość lutowania aluminium.
    Jeżeli nie zaprzeczasz, to już krótka droga do stwierdzenia, że taka naprawa
    może (czywiście nie musi) być wykonania prawidłowo. Jeżeli tak, to o co się
    kłócisz? ;-)

    Nie odpowiedziłeś też (lub nie zauważyłem) co zrobisz z przebitą oponą?
    Zrozumiałem, że wymienisz ją na zapasową. A co zrobisz z uszkodzoną?