-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: BartekK <s...@d...org>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: scalone przetworniki prądu (na czujniku hall-a) do 100A
Date: Sat, 18 Jan 2014 01:41:01 +0100
Organization: Netia S.A.
Lines: 59
Message-ID: <lbcjma$9sh$1@mx1.internetia.pl>
References: <lbb1n5$e41$1@mx1.internetia.pl>
<52d9599b$0$2218$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: drut.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1390006794 10129 77.252.249.9 (18 Jan 2014 00:59:54 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 18 Jan 2014 00:59:54 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <52d9599b$0$2218$65785112@news.neostrada.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.2.0
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:658401
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-01-17 17:25, J.F pisze:
> Wydajnosc ma wystarczajaca, przynajmniej na swiatla.
Ale ja chcę sprawdzić, czy ma wydajność zawsze (np nie przerywa, lub nie
ślizga się to dziadoskie wynalazcze coś na pasku).
> Jesli jest usterka, to albo alternator dziala tylko chwilami, albo cos
> bierze prad nocami, albo akumulator ma wewnetrzne zwarcie/rozwarcie.
3 akumulatory by miały?
> Z mniej prawdopodobnych - duzy pobor pradu w czasie jazdy, wydajnosc
> starcza na swiatla, ale juz nie na grzanie szyb, ABS, wspomaganie
> kierownicy, wycieraczki, fotele itp.
No bez przesady, raczej GM potrafi dobrać alternator (w końcu dał po coś
120A) do współczesnego pojazdu, tak by dało się nim jeździć, a nie
traktować jak samochodzik na baterie, które wytrzymują pare dni.
> Poradze
> http://allegro.pl/woltomierz-samochodowy-12v-24v-led
-miernik-cyfrowy-i3848394077.html
Dziękuję, ale posiadam "prawdziwe" mierniki ;) oraz wskazanie napięcia
przez komputer pokładowy auta na "głównym + terminalu" prosto z
akumulatora, i te pomiary się zgadzają - tylko marne to pocieszenie,
skoro podczas jazdy widzę jak mi napięcie spada i zaczynam kalkulować w
głowie km i minuty, czy do domu dojadę. Jakbym chciał jeździć autem
elektrycznym - to bym sobie kupił ;)
>> gdy jadę z całkiem sporymi obrotami, a napięcie spada mi do 12.0V to
>> wcale nie wydaje mi się, że alternator ładuje
> Absolutnie nie laduje. Ale masz takie sytuacje ?
Sporadycznie - tak.
> Byc moze szczotki wystarczy wymienic
Wymienione. Nowiutki: nowy szczotkotrzymacz z regulatorem, nowy zespół
diodowy (w którym zacisnąłem swoje diody, szybsze i mocniejsze, zamiast
oryginału, który ponoć lubi padać), nowe łożyska. Zupełnie całkowicie
nic to nie zmieniło.
> Nie wiem jak tam masz kable zrobione - porzadna instalacja powinna
> wygladac tak ze jest kabel rozrusznik-akumulator, akumulator-alternator,
> a reszta prad bierze z alternatora.
No nie, jest tak - patrząc od strony klemy + akumulatora:
1) bardzo grube wyjście na rozrusznik wprost z klemy (a do rozrusznika
jest przykręcony przewód z alternatora)
oraz wyjście na pozostałe rzeczy w postaci przykręcanych do klemy
konektorów:
2) grube wyjście na abs, elektryczne wspomaganie itp
3) grube wyjście na przednią skrzynkę (UEC)
4) grube wyjście na tylną skrzynkę (REC)
Stąd mógłbym monitorować alternator (wejście zasilania) oraz wszystkie
obciążające układy, ale by skutecznie monitorować alternator - muszę
przeżyć prądy rozruchu.
--
| Bartłomiej Kuźniewski
| s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
| http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
173
Następne wpisy z tego wątku
- 18.01.14 02:25 yabba
- 18.01.14 02:47 RoMan Mandziejewicz
- 18.01.14 10:26 J.F.
- 18.01.14 11:13 Robert Wańkowski
- 18.01.14 11:12 yabba
- 18.01.14 12:23 J.F.
- 18.01.14 14:05 Piotr Gałka
- 19.01.14 11:27 Marek Wodzinski
- 19.01.14 14:01 BartekK
- 19.01.14 14:17 RoMan Mandziejewicz
- 19.01.14 14:31 J.F.
- 19.01.14 14:56 RoMan Mandziejewicz
- 19.01.14 19:30 BartekK
- 19.01.14 22:28 Marek Wodzinski
- 20.01.14 00:49 BartekK
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jak być bezpiecznym z Li-Ion?
- Szukam monitora HDMI ok. 4"
- Obcinaczki z łapaczem
- termostat do lodowki
- SEP 1 kV E
- Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- starość nie radość
- Ataki hakerskie
- Akumulatorki Ni-MH AA i AAA Green Cell
- Dławik CM
- JDG i utylizacja sprzetu
- Identyfikacja układ SO8 w sterowniku migających światełek choinkowych
- DS1813-10 się psuje
- Taki tam szkolny problem...
- LIR2032 a ML2032
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-20 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-19 Kamerka sam. na tył
- 2024-12-20 Jak być bezpiecznym z Li-Ion?
- 2024-12-19 Fujitsu LIFEBOOK E746
- 2024-12-19 Katowice => Administrator IT - Systemy Operacyjne i Wirtualizacja <=
- 2024-12-19 Warszawa => Junior Account Manager <=
- 2024-12-19 Katowice => Administrator IT - Operating Systems and Virtualization <=
- 2024-12-19 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2024-12-19 Wrocław => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-12-19 Katowice => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-19 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-12-19 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2024-12-19 policja pomaga