eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysamozaplon w dieslu od oleju z turbinyRe: samozaplon w dieslu od oleju z turbiny
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
    .com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
    1.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
    -for-mail
    Date: Tue, 21 Dec 2010 21:21:09 +0100
    From: R2r <b...@m...net.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: samozaplon w dieslu od oleju z turbiny
    References: <ie0tg0$pih$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <ie0u4p$aeg$1@news.onet.pl>
    <c1.01.3Nnm6q$JMM@mike.oldfield.org.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <iem1ra$10ve$2@news.mm.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <c1.01.3Npwqb$JNT@mike.oldfield.org.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <c1.01.3NpzCb$JNl@mike.oldfield.org.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    In-Reply-To: <s...@k...sail-ho.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 17
    Message-ID: <4d110c33$0$27035$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.19.143.100
    X-Trace: 1292962867 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27035 83.19.143.100:3281
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2336551
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-12-21 09:41, Krzysiek Kielczewski pisze:
    > To wiem, nie wiem który układ hamuje z większą mocą.
    >
    Z tego co pamiętam to sprzęgło jest obliczane na przeniesienie co
    najmniej dwukrotnej wartości maksymalnego momentu obrotowego
    wytwarzanego przez silnik. Pytanie jaka jest wartość momentu obrotowego
    w chwili rozkręcenia silnika, ale chyba nie na tyle duża, żeby sprzęgło
    nie mogło dać sobie rady skoro ta metoda jest ponoć skuteczna.
    Problem aby podczas załączania nie zniszczyć tego sprzęgła czyli jak
    napisał wcześniej Adam: puścić szybko (aby nie spalić tarczy, gdyż nie
    projektuje się jej na rozpraszanie dużej ilości energii) ale nie
    gwałtownie (aby nie rozwalić któregoś z elementów całości mechanizmu
    przeniesienia napędu).

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____________________________________________________
    __

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: