-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
1.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
-for-mail
Date: Tue, 21 Dec 2010 21:21:09 +0100
From: R2r <b...@m...net.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Thunderbird/3.1.7
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: samozaplon w dieslu od oleju z turbiny
References: <ie0tg0$pih$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <ie0u4p$aeg$1@news.onet.pl>
<c1.01.3Nnm6q$JMM@mike.oldfield.org.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<iem1ra$10ve$2@news.mm.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<c1.01.3Npwqb$JNT@mike.oldfield.org.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<c1.01.3NpzCb$JNl@mike.oldfield.org.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
In-Reply-To: <s...@k...sail-ho.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 17
Message-ID: <4d110c33$0$27035$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.19.143.100
X-Trace: 1292962867 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27035 83.19.143.100:3281
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2336551
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-12-21 09:41, Krzysiek Kielczewski pisze:
> To wiem, nie wiem który układ hamuje z większą mocą.
>
Z tego co pamiętam to sprzęgło jest obliczane na przeniesienie co
najmniej dwukrotnej wartości maksymalnego momentu obrotowego
wytwarzanego przez silnik. Pytanie jaka jest wartość momentu obrotowego
w chwili rozkręcenia silnika, ale chyba nie na tyle duża, żeby sprzęgło
nie mogło dać sobie rady skoro ta metoda jest ponoć skuteczna.
Problem aby podczas załączania nie zniszczyć tego sprzęgła czyli jak
napisał wcześniej Adam: puścić szybko (aby nie spalić tarczy, gdyż nie
projektuje się jej na rozpraszanie dużej ilości energii) ale nie
gwałtownie (aby nie rozwalić któregoś z elementów całości mechanizmu
przeniesienia napędu).
--
Pozdrawiam. Artur.
____________________________________________________
__
Następne wpisy z tego wątku
- 22.12.10 08:12 Artur\(m\)
- 22.12.10 10:18 R2r
- 22.12.10 13:00 Artur\(m\)
- 22.12.10 22:48 R2r
- 23.12.10 08:08 Artur\(m\)
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A