-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
1.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
-for-mail
Date: Tue, 21 Dec 2010 21:21:09 +0100
From: R2r <b...@m...net.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Thunderbird/3.1.7
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: samozaplon w dieslu od oleju z turbiny
References: <ie0tg0$pih$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <ie0u4p$aeg$1@news.onet.pl>
<c1.01.3Nnm6q$JMM@mike.oldfield.org.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<iem1ra$10ve$2@news.mm.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<c1.01.3Npwqb$JNT@mike.oldfield.org.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<c1.01.3NpzCb$JNl@mike.oldfield.org.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
In-Reply-To: <s...@k...sail-ho.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 17
Message-ID: <4d110c33$0$27035$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.19.143.100
X-Trace: 1292962867 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27035 83.19.143.100:3281
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2336551
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-12-21 09:41, Krzysiek Kielczewski pisze:
> To wiem, nie wiem który układ hamuje z większą mocą.
>
Z tego co pamiętam to sprzęgło jest obliczane na przeniesienie co
najmniej dwukrotnej wartości maksymalnego momentu obrotowego
wytwarzanego przez silnik. Pytanie jaka jest wartość momentu obrotowego
w chwili rozkręcenia silnika, ale chyba nie na tyle duża, żeby sprzęgło
nie mogło dać sobie rady skoro ta metoda jest ponoć skuteczna.
Problem aby podczas załączania nie zniszczyć tego sprzęgła czyli jak
napisał wcześniej Adam: puścić szybko (aby nie spalić tarczy, gdyż nie
projektuje się jej na rozpraszanie dużej ilości energii) ale nie
gwałtownie (aby nie rozwalić któregoś z elementów całości mechanizmu
przeniesienia napędu).
--
Pozdrawiam. Artur.
____________________________________________________
__
Następne wpisy z tego wątku
- 22.12.10 08:12 Artur\(m\)
- 22.12.10 10:18 R2r
- 22.12.10 13:00 Artur\(m\)
- 22.12.10 22:48 R2r
- 23.12.10 08:08 Artur\(m\)
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- A co mnie to koooorwa obchodzi?
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- 2024-06-27 A co mnie to koooorwa obchodzi?
- 2024-06-28 nawigacja satelitarna
- 2024-06-28 SmartLife/Tuya i osuszanie -- mordowanie z zimną krwią...
- 2024-06-27 położyłem kafelki
- 2024-06-28 Łódź => International Freight Forwarder <=
- 2024-06-28 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-06-28 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-28 Sopot => Team Leader E-Commerce for Foreign Markets <=
- 2024-06-28 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=