  • Data: 2010-12-22 22:48:23
    Temat: Re: samozaplon w dieslu od oleju z turbiny
    Od: R2r <b...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-22 13:00, Artur(m) pisze:
    > Czyli
    > z jedynki lub z piątki,
    z piątki
    > w ruchu lub stojąc,
    stojąc z wciśniętym hamulcem
    > puszczając sprzęgło ani mocno ani słabo
    szybko i do końca, ale nie tzw. "strzałem"
    > zatykając dolot powietrza
    to raczej trudne...
    > lub się nie da
    ???
    > naciskając hamulec.
    jak najbardziej.
    > czyli raczej proste.
    Niby tak, chociaż trzeba w takiej sytuacji opanować nerwy, a to może być
    trudne. :-/

    > Mam nadzieje, że nie będę musiał eksperymentować...
    Czego Ci jak najbardziej życzę. :-)
    Dlatego gdy ktoś Ci powie, że te ślady koło turbiny czy na rurach IC "to
    olej", to nie olewaj tego w żadnym razie! :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __